روش‌های سنتی مدیریت، صنایع را رقابتی نمی‌کند

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، محمدرضا نعمت زاده عصر امروز در همایش مشارکت کارآفرینان در دانشگاه صنایع و معادن ایران که در محل سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد، اظهار کرد:  با روش های سنتی مدیریت نمی توانیم صنایع کشور را به روز و رقابتی کنیم.

وی با اشاره به تاریخچه تاسیس برخی سازمان های آموزشی در حوزه صنعت، گفت: سازمان مدیریت صنعتی برای تربیت مدیران متخصص در سال ۱۳۴۱ به عنوان بخش خصوصی تاسیس شد و در سال ۱۳۴۶ نیز ایدرو راه افتاد و سازمان مدیریت صنعتی را زیر نظر خود قرار داد. همچنین در ادامه دانشگاه صنایع و معادن هم در سال ۱۳۷۲ تاسیس و راه اندازی شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت خروجی دانشگاه های کشور را با نیاز حوزه صنعت دارای تطابق ندانست و افزود: ارایه آموزش های کاربردی و مهارت آموزی برای ورود فارغ التحصیلان کشور به بازار کار ضروری است.

نعمت زاده با اشاره به این موضوع که  وزارت صنعت، معدن و معدن حدود ۲۸۰ نفر از فارغ التحصیلان ممتاز  دانشگاهی را به عنوان دستیار مدیران به کار می گیرد، عنوان کرد:  همه باید کمک کنیم تا فاصله ایجاد شده بین دانشگاه و صنعت پر شود.

 وی ضمن درخواست از دانشگاه صنایع و معادن برای ارایه خدمات هم در بخش آموزش های آکادمیک و هم آموزش های آزاد گفت: در برنامه های توسعه ای پیش بینی شده است که حدود ۳۰ درصد از رشد اقتصادی کشور از محل بهره وری تامین شود.

نعمت زاده سرمایه گذاری اصلی را در حوزه آموزش و تربیت نیروهای مهارت دیده و متخصص دانست و افزود: بنگاه های اقتصادی با تشکیل هیات مدیره، مراکز آموزش کاربردی جهت مهارت آموزی تشکیل دهند.

 

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x