روابط تجاری با ایران را با وجود تحریم‌ها ادامه می‌دهیم

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

دفتر نخست‌وزیری انگلیس در بیانیه‌ای روز دوشنبه اعلام کرد این کشور روابط تجاری با ایران را با وجود احیای تحریم‌های آمریکا ادامه خواهد داد.

دفتر نخست‌وزیری انگلیس در بیانیه‌ای روز دوشنبه اعلام کرد این کشور روابط تجاری با ایران را با وجود احیای تحریم‌های آمریکا ادامه خواهد داد.

طبق گزارش روزنامه تلگراف، یک سخنگوی دفتر نخست‌وزیری انگلیس گفت: دولت این کشور از تصمیم «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا برای بازگرداندن تحریم‌ها علیه ایران «متأسف» است.

وی تصریح کرد توافق هسته‌ای برجام همچنان دنیا را به مکانی امن‌تر تبدیل کرده و شرکت‌های انگلیسی بایستی از فرصت‌های تجاری با ایران استفاده کنند.

سخنگوی نخست‌وزیر انگلیس همچنین تأکید کرد این کشور قصد دارد از شرکت‌های این کشور در برابر تحریم‌های ثانویه آمریکا محافظت کند.

در این بیانیه آمده است: «از احیای تحریم‌ها علیه ایران متأسفیم. همچنان معتقدیم که توافق هسته‌ای ایران دنیا را به مکانی امن‌تر تبدیل می‌کند و موضع ما همچنان این است که تا زمانی که ایران به تعهداتش ذیل این توافق پایبند بماند، ما هم به آن متعهد باقی می‌مانیم.»

وزارت خزانه‌داری آمریکا امروز دوشنبه اعلام کرد نام ۷۰۰ فرد، شرکت و سازمان مرتبط با ایران را در فهرست تحریم‌ها علیه ایران قرار داده است.

بسیاری از این ۷۰۰ نهاد و شخص مورد تحریم، پیشتر در دوران اوباما نیز تحت تحریم بوده‌اند، هرچند که در پی توافق برجام، تحریم‌های اعمالی علیه آن‌ها معلق شد. با این حال حدود ۳۰۰ مورد از نهاد‌ها و اشخاص تحت تحریم به تازگی وارد فهرست تحریمی آمریکا شده‌اند.

 

تسنیم

[ad_2]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x