رمز موفقیت برنامه‌های دولت ورود به عنوان خدمتگزار مردم است – اخبار تسنیم

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات و ارتباطات باشگاه خبرنگاران پویا؛ سیدمحمد غرضی در جلسه تهیه و تدوین تاریخ شفاهی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با تأکید بر اینکه اگر به مردم ایران به عنوان کسی نگاه کنید که می‌خواهید به او زندگی یاد دهید، حتما باخته‌اید، گفت: وقتی مردم قبول کردند که انقلاب کنند و وارد جنگ شوند، کشور با موفقیت روبرو شد چرا که اگر پیش‌روی مردم به عنوان خدمتگزار وارد شوید همه چیز تولید و ایجاد می‌شود.

وزیر اسبق پست، تلگراف و تلفن افزود: تاریخ نشان داده است هر تکنولوژی که به مردم ایران رسید به محضی که منافع حیاتی آن را متوجه شدند، سریع‌تر از مردم دیگر کشورها آن را جذب و بهره‌برداری کردند.

وی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای بهره‌برداری از کدپستی، ابراز کرد: ۱۰ سال تمام تلاش کردیم تا کدپستی به همراه کد ملی بر روی کارت شناسایی بیاید که به محض ایجاد آن روستاییان به آن پیوستند زیرا با آن هویت پیدا کرده بودند.

غرضی با بیان اینکه اکنون نیز تحرکات پست می‌تواند هزینه‌های مردم و کشور را به شدت پایین بیاورد، تصریح کرد: باید با عنوان خدمتگزار مردم وارد شوید که در غیر اینصورت همه چیز از شما گرفته می‌شود.

انتهای پیام/

 

[ad_2]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x