[ad_1]

روابط عمومی گروه تجاری ققنوس: شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه ۵۶۴۶ واحد رشد کرد.

به گزارش خبرگزاری روابط عمومی گروه تجاری ققنوس ،در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه تعداد ۲ میلیارد و ۶۹۳میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش ۹۲۰ میلیارد تومان در ۱۶۳هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد ۵۶۴۶واحدی در ارتفاع ۱۸۸هزار و ۵۷۵واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر مثبت بر رشد دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی فولاد مبارکه اصفهان، پتروشیمی پارس و ملی صنایع مس ایران شد و در مقابل نمادهای معاملاتی لابراتورسازی دکتر عبیدی، فولاد خراسان و صنعتی بهشهر با افت خود مانع افزایش بیشتر شاخص بورس شدند.

شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روز مثبتی را پشت سر گذاشتند به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) ۱۶۵۰واحد، کل (هموزن) ۶۷۵واحد، قیمت (هموزن) ۴۷۶واحد، آزاد شناور ۶۱۸۳واحد و شاخص‌های‌ بازار اول و دوم به‌ترتیب ۴۵۶۷و ۹۲۸۶ واحد رشد کردند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و ۱۵۲میلیون ورقه به‌ارزش ۸۳۴میلیارد تومان در ۱۰۷هزار نوبت، آیفکس ۶۸واحد رشد کرد و در ارتفاع ۲۰۸۹واحد قرار گرفت.

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها