[ad_1]

به گزارش خبرنگار اقتصادی روابط عمومی گروه تجاری ققنوس ، بر اساس آمار منتشر شده از سوی سازمان هواپیمایی کشوری در آبان‌ماه امسال ۴۹۱۴ پرواز توسط ۱۶ ایرلاین انجام شده از این تعداد ۱۶۵۴ پرواز با تاخیر انجام شده است.

هواپیمایی آسمان با ۷۸۱ پرواز در فرودگاه مهرآباد، بیشترین سهم را در عملکرد خطوط هوایی کشور داشته است. این ایرلاین در ماه دوم پاییز امسال ۴۳ درصد پرواز تاخیردار داشته و در رده چهارم از حیث این شاخص قرار گرفته است. ایران ایر و ماهان نیز به ترتیب ۶۵۳ پرواز و ۶۴۹ پرواز را انجام داده‌اند که هر کدام از این ایرلاین‌ها ۳۱ درصد و ۲۵ درصد پرواز تاخیردار را به نام خود ثبت کرده‌اند.

هواپیمایی سپهران در آبان‌ماه ۹۷ بالغ بر ۱۲۵ پرواز انجام داده که از این تعداد ۶۸ پرواز معادل ۵۴ درصد را با تاخیر انجام داده و در صدر بیشترین تاخیر قرار گرفته است. پس از این شرکت، هواپیمایی آتا با ۵۱ درصد پرواز تاخیردار قرار دارد.

در رده سوم هم هواپیمایی تابان است که ۴۶ درصد پرواز تاخیردار دارد. در مجموع میزان تاخیرات پروازی طی آبان‌ماه امسال (۳۵ درصد) در مقایسه با مهرماه ۹۷ (حدود ۲۷ درصد) حدود ۸ درصد افزایش یافته است.

انتهای پیام/

[ad_2]

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها