[ad_1]

 به گزارش اقتصاد انلاین به نقل از ایسنا، طبق اطلاعات ارائه شده از سوی سازمان بنادر و دریانوردی، استان هرمزگان به عنوان اصلی‌ترین استانی که بنادر اقتصادی ایران در آن قرار دارد در شش ماهه نخست سال آمار جابه‌جایی ۵۳ میلیون تن کالا را به ثبت رسانده است.

از این آمار ۹۳۶ هزار تن کالای نفتی و مابقی کالای غیرنفتی بوده است که آمار عملکرد این بنادر را به رشد ۶.۵ درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل می‌رساند.

همچنین جابه‌جایی کالاهای غیرنفتی در بنادر این استان رشدی ۱۲ درصدی داشته و به بیش از ۳۴ میلیون تن رسیده است.

در حوزه ترانشیپ نیز در شش ماهه ابتدایی امسال بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار تن کالا جابه‌جا شده که رشد ۱۰۸ درصدی را نشان می‌دهد. همچنین صادرات غیرنفتی ایران از بنادر این استان افزایشی ۱۱ درصدی داشته و ترانزیت غیرنفتی نیز به رشدی ۳۱ درصدی رسیده است.

در حوزه صادرات کالاهای نفتی نیز با رسیدن رقم به بیش از هفت میلیون تن رشدی ۷.۴ درصدی به ثبت رسیده و عملیات کانتینری این بندر نیز افزایشی ۳۳ درصدی داشته است.

از آغاز سال جاری تا ابتدای مهر ماه بیش از ۹ میلیون و ۸۰۰ هزار مسافر از بنادر استان هرمزگان به دیگر مقاصد دریایی منطقه جابه‌جا شده‌اند.

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااتاق بازرگانی رشتانتقال پول به دانمارکانتقال پول به کارت تجارتپی پال ترکیهپیگری کارت بازرگانیتاریخچه بیت کوینتجهیزات شبکه پویاتجهیزات شبکه فروشتجهیزات شبکه وایرلس 10 کیلومترترخیص کالا از گمرک بندر امامترخیص کالا از مرز بازرگانثبت نام کارت بازرگانی زاهدانجزوه حمل و نقل هواییحریری اتاق بازرگانیحسابداری شرکتهای حمل و نقلحمل بار از چین به ایرانحمل بار با کامیون یخچالدارحمل بار با وانت نیسانحمل بار ساقدوشحمل و نقل ابادانحمل و نقل بین المللی گسترشحمل و نقل ترکیهحمل و نقل هوایی مسافرحمل و نقل هوایی نیروها در ارتشحمل و نقل هوایی هماحواله دلار به ژاپنخ گمرکخدمات بار هواپیمایی ماهانخدمات بار هوایی اماراتخرید از سایت ایبیخرید اینترنتی هدفونخرید گوشی موبایل از خارجخرید محصول از آمازونخرید موبایل از خارجخرید ویزای امریکاشرکت حمل و نقل بین المللی گسترشصادرات قیر 60 70صادرات گربه به چینصدور مستر کارت مجازیضوابط واردات خودروطریقه ی گرفتن مستر کارتظرفیت حمل بار خاورگمرک چ تمزدا 6 وارداتیمسترکارت و ویزاکارتواردات اسب از آلمانواردات تجهیزات پزشکیواردات خودرو 1392وب مانی پرشین تولزیارانه صادرات

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها