[ad_1]

جدیدترین گزارش سازمان بنادر و دریانوردی نشان می‌دهد بیشترین عملکرد تخلیه و بارگیری بنادر در مردادماه امسال متعلق به بندر شهید رجایی است، در ماه گذشته ۱۳ میلیون و ۲۲ هزار و ۶۶۱ تن انواع کالا در ۱۹ بندر کشور تخلیه و بارگیری شد.

مطابق جدیدترین آمار منتشر شده سازمان بنادر و دریانوردی عملیات تخلیه و بارگیری در دومین ماه تابستان در مقایسه با تیرماه ۹۶ حدود ۳ درصد رشد داشته است، در عین حال عملکرد ۵ بندر بوشهر،‌چابهار،‌چارک، شهید باهنر و گناوه در بازه یاد شده منفی شده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، بر این اساس در مردادماه امسال ۱۳ میلیون و ۲۲ هزار و ۶۶۱ تن انواع کالا در بنادر شمالی و جنوبی کشور تخلیه و بارگیری شد که بیشترین عملکرد با ۷ میلیون و ۱۲۰ هزار و ۸۹ تن مربوط به بندر شهید رجایی است. ماه گذشتهیک میلیون و ۷۴۱ هزار و ۲۳۴ تن کالای اساسی، ۹۴۸ هزار و ۴۳۷ تن کالای فلزی، دو میلیون و ۵۸۱ هزار و ۹۵ تن کالای ساختمانی و معدنی، ۵۸ هزار و ۹۹۸ تن ماشین‌آلات، ۳۶۱ هزار ۴۷ کود و مواد شیمیایی، ۱۱۱ هزار و ۵۷۱ تن منسوجات، ۲۴۶ هزار و ۲۶۳ خُرده بار، دو میلیون ۸۶۶ هزار و ۹۵۹ تن کالای کانتینری و ۴ میلوین و ۱۰۶ هزار و ۹۵۷ تن فرآورده‌های نفتی در بنادر کشور تخلیه و بارگیری شد.

در این بین عملکرد بنادر بوشهر، چابهار، چارک، شهید باهنر و گناوه در مقایسه با تیرماه رشد منفی داشته است. بیشترین عملکرد منفی با ۴۶.۴ درصد متعلق به بندر چابهار بوده و عملکرد بندر گناوه نیز طی مردادماه سال‌جاری در مقایسه با ماه پیش از آن ۱۸.۹ درصد کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید :  تعویق یک ماهه در آغاز طرح حذف برچسب قیمت‌/ کالاهای غیرضروری در اول لیست حذف برچسب قیمت

همچنین عملکرد بنادر بوشهر، چارک و شهید باهنر در مرداد ۹۶ به ترتیب ۸.۳ درصدی، ۶.۱  و ۴.۴درصد در مقایسه با تیرماه امسال کاهش یافته است.

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هابیت کوین کلیکپست سریع بین المللیترخیص خودرو از گمرک بندر عباسترخیص کار خودرو در بوشهرترخیص کار فرودگاه امام خمینیترخیص کالا در قشمحمل و نقل بین المللی زمينيحمل و نقل پست بین المللیحمل و نقل سمنانحمل و نقل شهری+pptحواله دلار پی پالخدمات بار هوایی گیتی رسان کالاخريد تجهيزات شبكهخرید ابزار پروسکیتخرید از سایت خارجیخرید از فروشگاه amazonخرید اینترنتی قرص سایتوتکخرید خط تولید روغن زیتونخرید دلار روزخرید دلار زیر قیمت بازارخرید موبایل از خارج کشورخرید و فروش ابزار صنعتیراهنمای واردات تجهیزات پزشکیساخت مستر کارت جعلیشعبه 0239 صادراتصادرات سال 1391صادرات قارچصادرات میوه خشکصرافي ظفر كيشصرافی ضرابیطناب حمل بارعکس سایت امازونفروش خط تولید کپسول گازفریت بار اماراتقوانين جديد گمركقوانین گمرک برای واردات خودروقوانین گمرک برای واردات ماشینقیمت فریت بار به کاناداکارت بازرگانی تجهیزات پزشکیمستر کارت در تبریزمستر کارت رایگاننرخ حواله به چینهر بیت کوین چند ساتوشیهزینه ترخیص کالا از گمرک بندرعباسواردات خودرو جانبازانواردات خودرو شركتواردات زن چینیواردات فولادواردات لوازم یدکیواردات و ثبت سفارش

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها