[ad_1]

به گزارش روابط عمومی گروه تجاری ققنوسبه نقل از مهر، خلیل حیدری صبح امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ۸ ماهه سالجاری۱میلیاردو ۳۷ میلیون و ۵۰۹ هزارو ۷۵۵ دلارکالا با وزن ۲ میلیون و ۴۶۶ هزارو ۲۲۷ تن درگمرکات کرمانشاه، پرویزخان، خسروی و پاوه اظهار و صادر شده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر ارزش ۷۷ درصد و از حیث وزن ۴۷ درصد افزایش داشته است .

وی افزود:از این میزان ، تشریفات صادرات از گمرک کرمانشاه ۶۳۶ میلیون و ۶۹۰ هزارو ۱۱۹ دلار کالا به وزن ۱ میلیون و ۴۵۹ هزارو ۴۶۷ تن بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ ارزش ۴۴ درصد و از حیث وزن نیز ۱۳ درصد افزایش داشته است .

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه بیان کرد: در ۸ ماهه سالجاری گمرک کرمانشاه سهم نخست میزان صادرات را در بین گمرکات استان کرمانشاه به خود اختصاص داده است.

وی عنوان کرد: دراین مدت نیز تشریفات صادرات از گمرک پرویزخان ۳۰۰ میلیون و ۲۳۵ هزارو ۸۰۲ دلار کالا به وزن ۷۳۵ هزارو ۷۱۶ تن می باشد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ ارزش ۲۲۳ درصد افزایش و از حیث وزن نیز رشد ۲۲۷ درصدی داشته است.

حیدری خاطر نشان کرد: در ۸ ماهه سالجاری تشریفات صادرات از گمرک خسروی ۸۵ میلیون و ۶۸۲ هزارو ۲۱۸ دلار کالا به وزن ۲۱۴ هزارو ۷۷۷ تن می باشد. که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از حیث وزن ۵۳ درصد و از لحاظ ارزش ۱۲۱ درصد رشد داشته است.

بیشتر بخوانید :  پوشاک؛ رتبه اول قاچاق در ایران

وی همچنین تشریفات صادرات گمرک پاوه را ۱۴ میلیون و ۹۰۱ هزارو ۶۱۶ دلار کالا به وزن ۵۶ هزارو ۲۶۵ تن عنوان نمود و افزود این میزان کالا در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از حیث ارزش ۷ درصد و از لحاظ وزن ۲۰۲ درصد افزایش داشته است .

مدیرکل گمرکات کرمانشاه عمده کالاهای صادراتی از طریق این گمرکات را لوازم خانه داری و پاکیزگی از مواد پلاستیکی ،نایلون پلاستیکی رولی ، سیب زمینی محفوظ شده ، گوجه فرنگی تازه یا سردکرده ، انواع کاشی دیواری ،کیسه نایلونی ، رول نایلونی، کولرهای آبی ، گرانول پلی اتیلن، عنوان نموده و افزود: بیشتر کالاهای فوق به کشور عراق صادر می شود.

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها