[ad_1]

روابط عمومی گروه تجاری ققنوس: پرداخت تسهیلات خُرد بانک آینده به متقاضیان در نیمه نخست سال ۱۳۹۷، نسبت به زمان مشابه در سال گذشته، از نظر تعداد ۱۴۴ (یکصد و چهل و چهار) درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرگزاری روابط عمومی گروه تجاری ققنوس ،     بانک آینده، به منظور مشارکت فعالانه در کمک به افزایش تولید داخلی و حمایت از کالاهای ایرانی، برای تأمین احتیاجات ضروری مردم، در ۶ ماهه نخست سال ۱۳۹۷، بیش از ۲۱.۰۰۰ (بیست و یک هزار) فقره تسهیلات خُرد به متقاضیان پرداخت کرده است که این تعداد تسهیلات در مقایسه با ۶ ماهه نخست سال ۱۳۹۶، رشد ۱۴۴ (یک‌صد و چهل و چهار) درصدی را نشان می‌دهد.

     میزان تسهیلات خُرد بانک آینده تا پایان شهریورماه سال جاری، ۱۰.۵۵۰ (ده‌هزار و پانصدوپنجاه) میلیارد ریال بوده است که این مبلغ تسهیلات پرداختی نسبت به همین بازه زمانی در سال ۱۳۹۶، بیانگر رشد ۱۳۱ (یک‌صد و سی و یک) درصدی است.

     هم‌چنین، با طراحی محصولات اعتباری مختلف، تلاش شده است تا خواسته و انتظارات مالی مشتریان عزیز برای خرید کالای داخلی ایرانی، خودروی ساخت داخل، تهیه جهیزیه، تعمیر و بازسازی مسکن و …، برآورده شود.

 

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها