[ad_1]

خلیل حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر، از رشد ۱۱ درصدی ترانزیت وارده به گمرگ پرویزخان طی ۴ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: در ۴  ماهه نخست سال جاری، ۱۶۷ میلیون و ۸۳۱ هزارو ۱۴۹ دلار کالای ترانزیت خارجی به وزن ۵۶۰ هزارو ۲۶۰ تن به  گمرک پرویزخان وارد شده است.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه افزود: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، از نظر وزنی ۴۳  درصد رشد و از حیث ارزش ۱۱ افزایش یافته است.

وی، عمده کالاهای ترانزیت خارجی ورودی به گمرک پرویزخان را مازوت، نفتا وکاندانست عنوان کرد.

حیدری از افزایش تعداد مسافران ورودی و خروجی در ۴ ‌ماهه نخست سال جاری  از گمرک  پرویزخان خبر داد و گفت: در ۴ ‌ماهه نخست امسال  ۲۶  ‌هزار و ۳۸۲ نفر مسافر از طریق گمرکات پرویزخان، خسروی وارد کشور شده است.

وی افزود: شمار مسافران ورودی از طریق گمرک پرویزخان ۲۱ هزار و ۴۴۲ نفر بوده که نسبت به مدت مشابه سال ۹۵  با رشد ۸ درصدی همراه بوده است.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه  ادامه داد: در مدت یاد شده ۴ هزار و ۹۴۰ نفر مسافر ورودی از طریق  گمرک خسروی وارد کشور شده است که این تعداد مسافر نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۹ درصد رشد داشته است.

وی آمار مسافران خروجی از طریق گمرکات خسروی و پرویزخان را ۱۹ هزار و ۶۴۲ نفر عنوان کرد و گفت: در این مدت شمار مسافران خروجی از طریق گمرک پرویزخان ۱۷ هزار و ۲۵۰  نفر بوده  که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۲ درصدی داشته است.

بیشتر بخوانید :  تغییر نحوه کشت چغندرقند در اطراف دریاچه ارومیه

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااتاق بازرگانی آرم طرح ترافیکارسال پول به عربستانانتقال پول به کارت هدیهبانک صادرات 93پستی بین المللی فدکسترخیص کار اروندترخیص کار زعفرانترخیص کالا از بندر امیرآبادترخیص کالا بوشهرترخیص کالا بیداری فردترخیص یکسرهحمل دریایی بار به عمانحمل و ترخیصحمل و ترخیص کالا از چینحمل و نقل پایان نامهحمل و نقل دریایی از چینحمل و نقل دریایی در چینخريد در آلمانخرید از سایت های خارجی با کارت شتابخرید از سایت های خارجی و تحویل در ایرانخرید المان پلتیرخرید اینترنتی تخت خوابخرید اینترنتی تلویزیونخرید اینترنتی ژاکت بافتنی زنانهخرید اینترنتی معجون 007خرید اینترنتی وسایل آشپزخانهخرید کتونی از چینخودرو وارداتی 2014رهگيري مرسوله ي پستيرهگیری مرسوله کارت سوختسایت آمازون فروش کتابسند حمل زمینیسیمان تیپ 5 صادراتیصرافی صوفیفروش خط تولید تیرچه صنعتیفروش خط تولید یخچالفریت بار از اصفهانکارت بازرگانی خرمشهرکارگو ایرانی در بنگلادشگمرك شيرازگمرک امام خمینیمستر کارت چیستهزینه پست کارگوواردات خودرو پیتکوواردات خودرو توسط کمیته امدادواردات لوازم جانبی کامپیوتر از چینواردات لوازم یدکی خودرو از چینواردات مستقیم گوشی از چینوب سایت مانی قاسمیوسایل حمل و نقل هوایی

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها