[ad_1]

روابط عمومی گروه تجاری ققنوس: درحالی که گزارشات از پیشرفت در مذاکرات تجاری آمریکا و چین، امید برای توافق تجاری بین دو اقتصاد برتر جهان را تقویت کرد، با بالا رفتن ریسک‌پذیری، سهام آسیایی رشد کرد.

به گزارش خبرگزاری روابط عمومی گروه تجاری ققنوس به نقل از رویترز، داده‌های تاجران اروپایی نشان می‌دهد که شاخص‌های سهام اروپا، از بازارهای آسیایی پیروی کرده‌اند. در ابتدای معاملات اروپا، فوتسی انگلیس ۰.۴۵ درصد، داکس آلمان و کاک فرانسه هر کدام ۰.۵ درصد، رشد خواهند کرد.

 وال‌استریت ژورنال، پنج‌شنبه شب گزارش داد که وزیر خزانه‌داری آمریکا، استیون منوچین، در مورد برداشتن برخی یا کل تعرفه‌های وضع شده بر واردات چین، گفتگو کرده است و پیشنهاد داده است که در طول مذاکرات تجاری زمان‌بندی شده برای ۳۰ ژانویه، بازگردان تعرفه‌ها را مطرح کنند.

 سهام آمریکا به دنبال این گزارش جهش کردند، اما پس از این که سخنگوی وزارت خزانه‌داری اعلام کرد که استیون منوچین، چنین سخنانی را بیان نکرده است، بخشی از سود خود را از دست دادند. وال‌استریت ژورنال همچنین گزارش داد که نماینده تجاری آمریکا، رابرت لایتایزر، در برابر ایده منوچین، مقاومت کرده است. به هرحال هر سه شاخص مهم وال‌استریت با رشد سهام صنعتی، بالا آمدند.

 گسترده‌ترین شاخص سهام آسیا-اقیانوسیه ام‌اس‌سی‌آی در خارج از ژاپن، ۰.۵۵ درصد رشد کرد و سود این هفته خود را به ۱.۳ درصد رساند.

 شاخص کامپوزیت شانگهای ۱ درصد جهش کرد.  سهام استرالیا ۰.۵ درصد رشد کرد و شاخص کوسپی کره‌جنوبی ۰.۶ درصد بالا آمد. همچنین شاخص نیکی ژاپن بیش از ۱ درصد جهش کرد و به بالاترین نرخ ۱ ماهه خود رسید.

بیشتر بخوانید :  دو راهکار تبادل مالی ایران با دنیا در شرایط تحریم

 در بازار ارز، دلار در برابر ین ژاپن رشد کرد و به نرخ برابری ۱۰۹.۳۹۰ رسید. این هفته دلار در برابر ین ۰.۷ درصد تقویت شده است و پوند تقریبا بدون تغییر و نزدیک به رکورد دو ماهه ۱.۳۰۰۱ دلار خود باقی ماند و در نرخ ۱.۲۹۷۸ دلار، معامله شد.

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها