[ad_1]

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از بنادر و دریانوردی هرمزگان، محمود صابری با اعلام اینکه طی فروردین ماه سال جاری در مجموع ۹۰۱ هزار و ۵۹۲ تن انواع کالا در بنادر غرب هرمزگان تخلیه و بارگیری شد، افزود: از مجموع عملیات انجام شده، ۹۳ هزار و ۷۰۶ تن مربوط به کالاهای غیر نفتی و ۸۰۷ هزار و ۸۸۶ تن اختصاص به کالاهای نفتی دارد.

وی از ترانزیت ۱۳ هزار و ۸۲۲ تن کالاهای غیرنفتی از طریق بنادر غرب هرمزگان و رشد ۳۶ درصدی این بخش از فعالیت های بندری خبر داد.

صابری همچنین در ادامه حجم صادرات کالاهای غیرنفتی را ۲۱هزار و ۹۸۹ تن اعلام کرد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۲۴ درصدی داشته است.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی لنگه خاطرنشان کرد: ۷۳۷ هزار و ۴۱۹ تن کالا و فرآورده های نفتی از طریق بنادر غرب هرمزگان طی فروردین ماه سال ۹۶ بارگیری شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲ درصد افزایش داشته است.

وی تعداد شناورهای ورودی به این بنادر را بیش از ۳۲۲ فروند اعلام کرد و افزود: از این میزان، ۴۰ فروند شناور بالای هزار تن و ۲۸۲ فروند، زیر هزار تن ظرفیت داشته اند.

صابری در پایان به آمار مسافری نیز اشاره و خاطرنشان کرد: در نخستین ماه بهاری سال جاری، ۸۱ هزار و ۶۶۵ نفر مسافر در بنادر غرب هرمزگان جابجا شدند که از این میزان سهم بندرلنگه در ترابری مسافران در مسیرهای دریایی داخلی و بین المللی ۱۵هزار و ۴۳۵ نفر بود که افزایش ۱۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ثبت رسید.

بیشتر بخوانید :  شرایط اخد وام ازدواج 80 میلیونی

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هاارسال پول به کارتاستخدام گمرک بندر امام خمینیانتقال پول به بلاروسبازی بیت کوینیبیت کوین معتبرپست سریع به ترکیهترخیص از بیمارستان به انگلیسیترخیص کالا از بندر خرمشهرترخیص کالا و وارداتترخیص یارچگونه به چین صادرات کنیمچگونه مستر کارت بگیرمحمل بار از چینحمل و نقل بین المللی ایرانحمل و نقل فارسحمل و نقل هوایی ترکیهخرید ابزار نقاشیخرید اینترنتی غذای ماهیخرید اینترنتی فندک زیپوخرید تجهیزات غارنوردیخرید دلار بانکیخرید دلار هنگ کنگخرید عمده کتونی از چینرهگیری مرسولات راهنمایی رانندگیسايت آمازون كتابسایت آبی علوم انسانیسرویس پی پالصادرات سیبصادرات شعبصادرات گوشت گربه به چینصرافی چابهارصرافی حواله چینضوابط تاسیس شرکت حمل و نقل کالافروش ابزار هیوندایفریت بار ایران ایرفریت بار به کانادا از اصفهانقوانین گمرکی تاجیکستانقوانین واردات از چینگمرک شیرازگمرک های مرزی ایرانمشاوره صادرات به چیننحوه خرید از سایت آمازونهزینه فریت بار به آلمانواردات ابزار از دبیواردات ابزار دستیواردات پرتقالواردات جیپ به ایرانواردات قلیان از چینواردات موز

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها