ربا را از قاموس اقتصاد ایران حذف کنید

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

به گزارش تراز ،آیت‌الله کاظم صدیقی امروز در نهمین اجلاسیه دوره ششم نمایندگان اتاق اصناف ایران اظهار کرد: دشمنان بعد از اینکه ۸ سال از جنگ و دفاع مقدس نتوانستند نظام ما را به زانو دربیاورند به جنگ اقتصادی آمدند.

وی افزود: دشمنان قسم خورده به جنگ اقتصادی با شما و اصناف و بازاریان آمدند همانطور که شما دشمن را در دفاع مقدس مجبور به عقب‌نشینی کردید در مقابل با جنگ اقتصادی نیز از طریق ایمان، اخلاص، عشق به خدا و معنویت دوباره می‌توانید این کار را انجام دهید.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه علما جانشین امامان ما هستند ادامه داد: کسانی که مسجد می‌سازند مخارج آن را تامین و شرایط را برای فعالیت علما فراهم می‌کنند اصناف هستند.وی در ادامه با اشاره به نقش مهم اصناف در پیشبرد دفاع مقدس و جلوگیری از هجوم دشمن در سالهای دفاع مقدس به کشور بیان داشت: در جنگ پیش آمده اصناف و تجار و بازرگانان دولت را حمایت کردند و آنها در بندگی خدا به درجاتی رسیدند که مثالی‌زدنی هستند.

آیت‌الله صدیقی گفت: مملکت در تهاجم اقتصادی است و می‌خواهند کارآیی را از شما بگیرند و در تهاجم فرهنگی بنده چیزهایی می‌دانم که اگر آنها را به شما بگویم اشک می‌ریزید. ناموس، جوانان و دخترانمان در خطر هستند.
وی در ادامه گفت: تجار اسلام را به سایر کشورها برده‌اند و آنها نقش مهمی در پیشبرد این اهداف داشته‌اند. شما در دوران دفاع مقدس شهید داده‌اید و از کشور دفاع کردید امروز نیز در زیر پرچم ولایت فقیه و نایب برحق امام زمان(عج) باشید.

امام جمعه موقت تهران در پایان با اشاره به عوارض ربا بر اقتصاد کشور گفت: برای رفع این مشکل ابتکار و خلاقیت شما اصناف را می‌طلبد که اموالتان را پاک و ربا را از قاموس اقتصاد ایران حذف کنید و این شما هستید که می‌توانید این کار را انجام دهید و خود را از بازیهای جناحی کنار بگذارید که همه در خطر هستیم.

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x