[ad_1]

روابط عمومی گروه تجاری ققنوس: رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی صندوق الکترونیکی پول به عنوان کنترل کننده قاچاق و قیمت ها در کشور ضروری است.

به گزارش خبرگزاری روابط عمومی گروه تجاری ققنوس ، محمد جواد کولیوند در این مورد اظهار داشت : سه سال است که این موضوع را با دولت در میان گذاشته ایم تا با راه اندازی آن قیمت ها توسط مردم کنترل شود.
وی با بیان اینکه کنترل قاچاق وجلوگیری از فرار مالیاتی از مزایای صندوق الکترونیکی پول است، اظهار داشت: امروز مجلس در مسیری قرار گرفته که قانون مالیات های مستقیم و ارزش های افزوده را تصویب و صندوق الکترونیکی فروش نیز تا ۶ ماه دیگر باید تاسیس شود.
کولیوند گفت: کشور نیازمند اقدامات ارزشمند اقتصادی بوده و باید گام ها به درستی برداشته شود.
رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی افزود: باید به این باور برسیم که ایران متعلق به همه است و عزم ملی را ایجاد کرد.
کولیوند در بخش دیگری از سخنان خود به فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: ۳۷ هزار روستای کشور پیش از پیروزی انقلاب گاز نداشتد اما امروز شاهد تحولی شگرف دراین بخش هستیم.
وی ادامه داد: دشمنان می خواهند فضا را آلوده کنند تا دستاوردها را زیر سوال ببرند، باید مراقب باشیم و به آنها اجازه مداخله ندهیم.
کولیوند افزود: باید از حاشیه پردازی فاصله گرفت و مسائل مهم و اساسی کشور را در اولویت قرار داد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت موضوع خصوصی سازی اشاره کرد و گفت: تمام دولت ها شعار جدایی از نفت را دادند اما جدا نشدیم، باید خصوصی سازی را به معنای واقعی اجرا کنیم.
کولیوند ادامه داد: امروز مسائلی مانند منازعات سیاسی، معیشت مردم، ناامیدی در جامعه، فضای مجازی، صندوق های تامین اجتماعی، صندوق های الکترونیکی فروش، سهم خواهی گروهی و مدیریت کشور، نظام بانکی، میزان دخالت دولت در امور، محیط زیست و آمایش سرزمینی در مجلس شورای اسلامی با دقت در دست بررسی است و به دنبال فرمولی برای حل آنها هستیم.

بیشتر بخوانید :  بورس در ۱۴۰۰ روز دوم روحانی

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها