راه‌اندازی مرکز تجاری کالاهای ایرانی در سلیمانیه عراق

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان‌شرقی از ایجاد مرکز تجاری کالاهای ایرانی در سلیمانیه عراق خبر داد.

به گزارش روابط عمومی گروه تجاری ققنوس، «علی جهانگیری» در نشست با اعضای میز تجاری عراق و تعدادی از تجار ایرانی و عراقی اظهار کرد: این مرکز توسط بخش خصوصی و به‌منظور فروش کالاهای ایرانی در سلیمانیه عراق ایجاد می‌شود. 

وی از طی مراحل قانونی کسب مجوزهای مورد نیاز برای فعالیت مرکز تجاری کالاهای ایرانی در سلیمانیه عراق خبر داد و گفت: مجموعه فوق، پایگاهی برای حضور در دیگر شهرهای کشورهای عراق و سوریه خواهد بود. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان‌شرقی با تأکید بر ضرورت افزایش حجم مبادلات تجاری دو کشور گفت: افزایش تعاملات فی مابین فرصت مناسبی را برای توسعه مبادلات تجاری بین ایران و عراق فراهم کرده است. 

جهانگیری خاطرنشان کرد: ایران و عراق به عنوان دو کشور دوست و همسایه بازار یکدیگر را به خوبی می‎شناسند و امیدواریم این اقدام سرآغاز فعالیت‎های میان فعالان اقتصادی بخش خصوصی دو کشور باشد.

انتهای پیام

[ad_2]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x