[ad_1]

محمدرضا پور ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی گروه تجاری ققنوس با اشاره به آغاز دور جدید تحریم ها علیه ایران از سوی آمریکا، گفت: اقداماتی که آمریکایی ها علیه ایران انجام داده اند نهایت فعالیت های خصمانه بوده و دیگر اقدام انجام نشده ای در این زمینه از سوی این کشور باقی نماند است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تحریم های بانکی مدت ها علیه ایران از سوی آمریکا اعمال شده است، افزود: برجام نیز به گشایش در حوزه مراودات بانکی ما کمک نکرد.

وی با بیان اینکه، کشور مسیر خود را با تمام محدودیت های اعمال شده طی کرده است، تصریح کرد: مراودات بانکی به روش داخلی در حال انجام بوده و محدودیت ها اختلالی در این حوزه ایجاد نکرده است.

این نماینده مردم در مجلس دهم با تاکید بر اینکه تحریم های نفتی علیه ایران نیز از سوی آمریکا با شکست مواجه شده است، افزود: تحریم آمریکا با عدم همکاری کشورهای دنیا از جمله چین، هند، روسیه و غیره مواجه شده و موضوع تحریم نفتی نیز از این حیث منتفی است.

پور ابراهیمی با بیان اینکه مدیریت صحیح عامل اصلی بی تأثیر شدن تحریم های ظالمانه بوده است، تصریح کرد: شاید در تحریم های جدید محدودیت های خاصی اعمال شود اما باید بدانیم این نیز تاثیر چندانی ندارد.

وی با تاکید بر اینکه تحریم های جدید که از ١٣ آبان اجرایی شد را تاثیر گذار بر اقتصاد نمی بینیم، گفت: تحریم های مختلف تاکنون اثرات خود را گذاشته و با اقدامات متقابل جبران شده است.

بیشتر بخوانید :  نرخ آپارتمان نوساز در تهرانپارس+ جدول قیمت

این نماینده مردم در مجلس دهم همچنین در پاسخ به این سوال که تحریم های جدید آیا منجر به شوک قیمتی به بازار خواهد شد یا خیر، افزود: خیر از نظر ما تحریم ها هیچ تاثیری در حوزه نرخ ارز نخواهد داشت.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه در ماه های اخیر مدیریت صحیح در حوزه ارز انجام شده است، گفت: تغییر رییس کل بانک مرکزی اقدامی برای کاهش اثر تحریم ها و ساماندهی بازار ارز بوده از این رو تحریم ها و ایجاد محدودیت های جدید تاثیری بر بازار نخواهد داشت

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها