[ad_1]

رئیس کمیسیون تسهیل کسب و کار اتاق بازرگانی تهران ضمن ارزیابی معرفی محمد شریعتمداری به عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد گزینه پیشنهادی وزارت صنعت بهترین گزینه برای این وزارتخانه است، چرا که ارتباطات خوبی با بانک مرکزی و وزارت اقتصاد دارد.

به گزارش ایسنا، محمد رضا نجفی‌منش در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به گفته وزیر فعلی صنعت مبنی بر اینکه شریعتمداری بهترین گزینه برای وزارت صنعت، معدن و تجارت است، اظهار کرد:‌ شریعتمداری مدیر قوی و برش‌داری است و ارتباطات خوبی با وزارت اقتصاد و بانک مرکزی دارد که این مثلث باعث می‌شود اقتصاد ما به حرکت درآید و به راه خود ادامه دهد.

رئیس کمیسیون تسهیل کسب و کار اتاق بازرگانی تصریح کرد: انتظاری که از وزیر پیشنهادی صنعت داریم این است که برنامه‌ای که برای خودرو تنظیم شده است را اجرا کند و آن را ادامه دهند. همچنین توجه به قطعه سازی در این دوره بیشتر شود و قراردادهای بین المللی که با رنو و پژو بسته شده که طبق آن باید ۴۰ درصد ساخت داخل باشد تا به ۷۰ درصد برسد را دنبال کنند.  

نجفی منش ادامه داد: راه نجات اقتصاد ما همین قراردادهای بین المللی است. کشورهایی مثل هند، چین، برزیل و آفریقای جنوبی که در صنعت خودرو به جایی رسیدند از طریق مشارکت‌های بین المللی بوده است. خوشبختانه تاکنون چند مورد از این‌ مشارکت‌ها با شرکت‌های داخلی انجام شده و به زودی قرارداد با فولکس هم نهایی می‌شود.

وی با اشاره به قرارداد با رنو عنوان کرد: قرارداد با رنو اهمیت زیادی دارد، چون رنو تنها شرکتی بود که در زمان تحریم ما را ترک نکرد و برنامه‌اش این است که واحد مستقلی را با مشارکت سازمان گسترش نوسازی صنایع و شرکت نگین خودرو راه بیندازد و همکاری خود را با ایران خودرو و شرکای قبلی ادامه خواهد داد. بعضی نگران هستند که این همکاری با شرکای قبلی قطع شود اما اینگونه نیست و همکاری‌ها با شدت بیشتر ادامه خواهد یافت.

بیشتر بخوانید :  افزایش بهای قیمت نفت

رئیس کمیسیون تسهیل کسب وکار اتاق بازرگانی تصریح کرد: باید روی صادرات خودرو و قطعه کار شود و از وزیر جدید می‌خواهیم که به این موضوع توجه کند و روی آن کار شود تا قطع سازان ما منتفع شوند. بحث مهم دیگر موضوع تامین مالی است، باید تامین مالی و پرداختی‌های قطعه سازان کوچک و متوسط به موقع انجام شود تا برای قطعه سازان دچار مشکل نشوند.

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااخبار گمرکاداره ی گمرکارسال پول به استرالیاانتقال پول به بانک ملتپروژه سایت آمازونپست سریع به امریکاپست های بین المللیتبدیل وب مانی مینی به کلاسیکتجهیزات شبکه پچ پنلترخیص خودرو از پارکینگ راهنمایی رانندگیترخیص کالا از گمرک یزدحمل بار با راه آهنحمل دریایی اصفهانحمل و نقل بین المللی خط سبزحمل و نقل دریایی در جهانحمل و نقل سنگینحمل و نقل گودرزحمل و نقل هواییخرید ابزار برقیخرید ابزار یراقخرید اینترنتی فیلم ایرانیخرید تجهیزات ترافیکیخرید چینی فله ایخرید دستگاه لیوان یکبار مصرفخرید دعوتنامه آلمانخرید ظروف چینی از بانهدانلود برنامه ی وب مانیسایت امازون بازیستاد ترخیص خودرو منطقه 8سرویس پی پالصرافی خ فاطمیصرافی های منطقه 7صنعت حمل و نقل هوایی ایرانظرفیت صادرات نفت ایرانفروش خط تولید نان صنعتیقوانین گمرک استرالیاقوانین گمرک قزاقستانقوانین گمرک قشمقوانین گمرکی مناطق ویژه اقتصادیقیمت بیت کوین به تومانقیمت مزدا 3 وارداتیکارگو گوانجوهتل جی پی پالاسهر بیت کوین چند تومانواردات از آمریکاواردات تجهیزات آتش نشانیواردات تجهیزات آزمایشگاهیواردات چوب بستنیواردات خودرو عسگریواردات ضایعات مس از عراق

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها