[ad_1]

به گزارش روابط عمومی گروه تجاری ققنوس، سیدرحمت اله اکرمی، سرپرست وزارت امور اقتصادی و دارایی که در راس هیئتی برای شرکت در اجلاس سالانه بانک جهانی و صندوق بین المللی پول به اندونزی سفر کرده است، در جلسه صبح دیروز این اجلاس بین المللی شرکت کرد.

این گزارش می افزاید، بررسی روند فزاینده حمایت از اقتصاد، آسیب پذیری اقتصادهای نو ظهور و افزایش بدهی های جهانی از محورهای اصلی این همایش بین المللی است که با سخنان رئیس جمهوری اندونزی در شهر بالی آغاز بکار کرد.

در این اجلاس که وزیران اقتصاد و روسای بانک های مرکزی از۱۸۰ کشور جهان با ۳ هزار و ۲۰۰ نفر در آن شرکت می کنند، ضمن طرح و بررسی مسائل عمده و مشکلات فراروی اقتصادی و توسعه ای جهان، برنامه ها و عملکرد این دو نهاد مهم اقتصادی مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

در این اجلاس همچنین گزارش مالی روسای بانک جهانی و صندوق بین المللی پول به مجمع عمومی دو نهاد مذکور ارائه خواهد شد. در روز اول این اجلاس روسای بانک جهانی و رئیس صندوق بین المللی پول نیز در سخسنرانی هایی، دیدگاه های خود را در مورد چالش های فراروی تجارت جهانی، تامین مالی برای توسعه و مسائل پولی و بانکی و چرخش مالی با نگاه بر حفظ ارزش پول کشورها بیان کردند.

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها