[ad_1]

به گزارش تراز ، علی طیب نیا وزیر اقتصاد و دارایی امروز در همایش ارزیابی عملکرد خصوصی سازی در اجرای سیاست های کلی اصل ۴۴قانون اساسی گفت: دولتی بودن و نفتی بودن دو معضل بزرگ اقتصاد ایران است.

وی افزود: اگر علت سهم بسیار ناچیز بهره وری را در فرآیند رشد اقتصادی و نوسانات شدید در این فرآیند قطعا نفتی بودن و دولتی بودن دو مشکل ساختاری اقتصاد ایران شناسایی می شود.

وزیر اقتصاد و دارایی عنوان کرد: در شرایطی به رشد پایدار دست پیدا خواهیم کرد که برنامه ای منسجم برای مقابله با آن داشته باشیم و برنامه ها مرتب پایش و بدانیم سیاست‌ها هدف نیست، بلکه ابزاری برای دستیابی به اهداف است.

وزیر اقتصاد با انتقاد از سنگ اندازی‌ها در خصوصی سازی شرکت های دولتی گفت: به یاد ندارم که شرکتی را از طریق مزایده و رعایت کامل قانون به بخش حصوصی واقعی واگذار کرده باشیم و درخواست فسخ معامله داده نشده باشد.

به گزارش فارس علی طیب نیا در همایش ارزیابی عملکرد خصوصی سازی در اجرای سیاست های اصل ۴۴ قانون اساسی گفت: اگر ما در گذشته بخش دولتی و خصوصی داشتیم، الان بخش شبه دولتی، دولتی و خصوصی داریم که بخش شبه دولتی ناکارآمدی بخش دولتی را دارند، ولی نظارت بخش دولتی را ندارند.
وی افزود: نمی‌شود من به عنوان یک وزیر در تریبون عمومی از خصوصی سازی حرف بزنم و از رقابت اقتصاد سخن بگویم، اما وقتی پشت میز کارم می‌نشینم، فقط به دنبال مقابله با واگذاری‌ها باشم و واگذاری‌های قبلی را لغو کنم.
وزیر اقتصاد ادامه داد: نمی‌شود که هر موقع که شرکتی واگذار شد نماینده مجلسی در آن منطقه درخواست فسخ معامله را بدهد. به یاد ندارم شرکتی را بخش خصوصی واقعی و از طریق مزایده واگذار کرده باشیم که درخواست فسخ معامله نداشته باشیم.

بیشتر بخوانید :  تخم مرغ هم وارداتی شد +سند

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااتاق بازرگاني بوشهراخبار گمرک ایراناخذ کارت بازرگانی در کرجانتقال پول به حساب بانک صادراتپست اکسپرس شیرازترخیص خودرو توقیف شدهترخیص دبیترخیص کاران گمرکترخیص کالا سپاهانحمل اسلحه امریکاحمل بار از چينحمل بار در غرب تهرانحمل و نقل از چینحمل و نقل ایرانخرید ابزار پتینهخرید از Amazon در ایرانخرید از سایت های خارجی نوعروسخرید اینترنتی آکواریومخرید اینترنتی دمنوش مهرگیاهخرید اینترنتی ساعتخرید اینترنتی همسترخرید پستی از خارج کشورخرید خط تولید الکترودخرید قطعات الکترونیک از خارجراهنمای خرید از Ebayرهگیری مرسولات گذرنامهسایت ایبوک پارسیستاد ترخیص خودرو جنت اباد شمالیشارژ اسکریلصادرات فرش ماشینیصادرات فیروزهصادرات واردات تاجیکستانقوانین گمرک سروقوانین گمرک عراققوانین گمرکی ایرانقوانین گمرکی پستکارت بازرگانی به انگلیسیکارت بازرگانی زاهدانگمرک چ تنحوه خرید از خارجنقد بیت کویننمایندگی تجهیزات شبکه 3mهمایش بین المللی حمل و نقل ریلیواردات ابزار دستیواردات زغالواردات زیپ از چینواردات سال 93واردات کاغذ دیواری از چینویزا و مستر کارت مجازییادگیری ترخیص کالا

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها