[ad_1]

معاون صنایع سازمان صنعت، معدن وتجارت چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از واحدهای دانش‌بنیان شهرکرد با ۱۰ سال تحقیق و پژوهش و مهندسی معکوس دستگاه امریکایی موفق به طراحی جدید و ساخت اکسترودر شده است.

به گزارش روابط عمومی گروه تجاری ققنوس، «محمدکاظم منزوی» اظهار کرد: هم‌اکنون ایران در کنار کشورهای آمریکا، اسپانیا و چین بیشترین دانش ساخت دستگاه‌های «اکسترودر» خوراک آبزیان را دارد.

وی افزود: در گذشته این خطوط تولید وارداتی بوده و کارخانجات هنگام نیاز به قطعات و تعمیرات با مشکل مواجه بودند.

معاون صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ادامه داد: نمونه خارجی این خطوط با ۹ میلیون یورو واردات می‌شود، اما نمونه ایرانی با کیفیت بهتر و امکانات بیشتر ۲.۵ میلیون دلار به فروش می‌رسد.

منزوی یادآور شد: این واحد دانش‌بنیان با دریافت گواهی ثبت اختراع موفق به ساخت اکسترودر برای تولید خوراک آبزیان «کف‌زی» و ۱۰۰ درصد فرو رونده است که این فناوری جدید در هیچ جای جهان وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون توان تولید سالانه ۲۵ خط تولید خوراک آبزیان با فناوری اکسترودر وجود دارد و این خط تولید به کشورهای پاکستان، عراق، ارمنستان و جمهوری آذربایجان صادر شده است.

انتهای پیام

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها