[ad_1]

به گزارش سه شنبه شب روابط عمومی گروه تجاری ققنوس از سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور، در این جلسه بررسی و تصمیم‌گیری درخصوص نحوه اجرای مرحله نهایی مصوبه ۲۰۹ شورایعالی هماهنگی ترابری کشور درخصوص تعیین نرخ حمل جاده‌ای براساس تن‌ – کیلومتر انجام شد و پس از بحث و بررسی پیرامون مصوبه تن کیلومتر با توجه به نهایی شدن دستورالعمل اجرایی، ابلاغ دستورالعمل و بخشنامه اجرایی مربوط به استان ها در دستور کار سازمان قرار گرفت.
در این نشست همچنین مقرر شد نرخ شاخص بر مبنای هر تن – کیلومتر ۱۰۳۳ ریال و ضرایب مسافت به استانها اعلام شود. همچنین ضریب تطبیق بین ۷۵/۰ درصد ۲۵/۱ درصد از سوی استان ها در نظر گرفته شود.
براساس این گزارش با توجه به اینکه اجرای این دستورالعمل، امکان موارد پیش‌بینی نشده احتمالی که جامعیت همه موارد، معیارها و دامنه‌ها را پوشش ندهد، وجود دارد، از این رو توافق شد در صورتیکه نرخ های محاسباتی از نرخ های فعلی کمتر باشد، نرخ فعلی ملاک عمل قرار گیرد.
این گزارش حاکی است به منظور رفع نقایص احتمالی در اجرای مصوبه تن – کیلومتر جلسات تخصصی هر ماه برگزار و با توجه به تغییرات قیمت، اقلام هزینه‌ای ناوگان، مبلغ نرخ تن کیلومتر به صورت دوره‌ای به روز شود.
یادآور می‌شود محاسبه شاخص‌های اولیه تن کیلومتر بر اساس عوامل هزینه‌ای قیمت تمام شده و نرخ تن کیلومتر با در نظرگرفتن تاثیر تک تک هزینه‌ها در واحد تن – کیلومتر و تجمیع آنها صورت گرفته است، این نرخ بدون احتساب هزینه‌های سربار مانند کمیسیون، بیمه مسئولیت مدنی، تخلیه و بارگیری محاسبه شد و برای دستیابی به آن بیش از ۳۰ جلسه اصلی و فرعی، ۱۰۶۰ نفر – ساعت زمان کار کارشناسی با حضور مسئولان و کارشناسان سازمان، نمایندگان کامیونداران و رانندگان، اساتید دانشگاه، صاحبنظران و شرکت های مشاور تشکیل شده است.
شبد**۱۹۵۳**۱۳۷۹

بیشتر بخوانید :  برای عکاسی چه دوربینی و با چه قیمتی بخریم؟

انتهای پیام /*

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها