[ad_1]

روابط عمومی گروه تجاری ققنوس: «دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در حوزه نفت و گاز» در برنامه «پیشران» شبکه چهار سیما بازگو می شود.

به گزارش خبرگزاری روابط عمومی گروه تجاری ققنوس، با توجه به توسعه صنایع مرتبط با نفت و گاز در ایران بعد از انقلاب اسلامی و بهره مندی بیش از ۹۵ درصد مردم از نعمت گاز طبیعی بدون شک می توان این حوزه از صنعت و اقتصاد را به عنوان یک دستاورد جدی جمهوری اسلامی ایران قلمداد نمود. به همین منظور برنامه «پیشران» در آستانه ایام الله دهه فجر با حضور دو کارشناس به بیان دستاوردها در حوزه نفت و گاز می پردازد.
شبکه گازرسانی کشور (مناطق شهری و روستایی)،توسعه صنایع پایین دستی با نگاه به پتروشیمی ها و توسعه میادین مشترک و لزوم سرمایه گذاری بیشتر در آنها، سه محوری است که در برنامه این هفته (۲ بهمن) با حضور مهندس سیدعلی ادیانی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی و مهندس علیرضا ضیغمی معاون اسبق پالایش و پخش وزارت نفت بررسی می شود.
برنامه «پیشران» که به تهیه کنندگی سودابه آقاجانیان حوالی ساعت ۲۱ سه شنبه ها به طور زنده پخش می شود با حضور مسئولین، اساتید و کارشناسان اقتصادی، به بررسی مسائل حوزه اقتصاد، کسب و کار، کارآفرینی و چالشهای مرتبط به آنها می پردازد.

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها