[ad_1]

به گزارش تراز ، اجاره خودرو یکی از بهترین اتفاق هایی است که در بسیاری از شهرهااتفاق افتاده است، این کار باعث می شود تا شما به راحتی بتوانید در شهر مورد نظر خود وسیله مورد نظر خود را داشته باشید و از آن استفاده کنید، این کار در بسیاری از موارد هزینه ها را برای شما کاهش می دهد و شما به راحتی می توانید از آن استفاده کنید و به کارهای خود در شهرهای مختلف بپردازید، اما اجاره خودرو به این راحتی ها هم نیست و باید نکاتی را مورد توجه قرار دهید تا از ضررهای احتمالی در آینده پیشگیری کنید و با خیالی راحت خودرو را تحویل و پس دهید.در این بخش از اخبار خودرو قصد داریم به بررسی چگونه خودرو مناسب خود را اجاره کنیم بپردازییم. پس با برخط نیوز همراه باشید.

در مرحله نخست موتور خودرو را روشن کنید، صدای موتور نباید غیر متعارف و ناهنجار باشد، صدای موتور از سلامت آن خبر می دهد بهتر است تا کاپوت را بالا زده و موتور و دیگر اجزای فنی آن را ظاهری بررسی کنید نیاز به تخصص کامل نیست همین که سلامت ظاهری آن را مورد توجه قرار دهید کافی است، برای مثال بر روی موتور نباید لکه های روغن پخش شده باشد و باتری موتور نباید رسوب کرده باشد، توجه به این نکات شما را برای رانندگی با اتومبیل سالم کمک می کند.

در مرحله بعد چرخ های ماشین را بررسی کنید تا از سلامت برخوردار باشند؛ در اینجا می توان گفت حتی به برند لاستیک ها توجه کنید و ببینید که از یک نوع هستند یا خیر، زیرا تمام این موارد در قرارداد می آید و باید آن ها را امضا کنید.

بیشتر بخوانید :  عربستان توافق اوپک را نقض کرد

اجاره خودرو

در گام بعد وسایل جانبی خودرو را چک و آن ها را تحویل بگیرید این وسایل شامل لاستیک زاپاس و یک عدد جک برای خودرو می باشد و آچار برای تعویض این نکته بسیار اهمیت دارد که این موارد صحیح باشد و کارکرد درست خود را داشته باشند تا در موقع نیاز بتوان از آن ها استفاده کرد و مشکل را برطرف کرد.

در  آخر باید گفت شما باید تا حدودی به قوانین برای عقد قرارداد آشنا باشید زیرا تعهدی را که می دهید باید بتوانید اجاره کنید به طوری کلی قوانین اجاره خودرو بین اجاره دهنده خودرو و اجاره کننده آن شامل یکی ازمصوب سال‌های ۱۳۵۶، ۱۳۶۲ و ۱۳۷۶ می شود. این را مد نظر داشته باشید که هر رابطه استیجاری ممکن است تحت یکی از این قوانین بیان شده در بالا قرار گیرد، پس توجه به متن اجاره خودرو در قرار داد ضروری است و باید با آگاهی کامل صورت پذیرد تا گرفتار مشکلات قانونی در آینده نشوید.

اجاره خودرو

در حال حاضر در بسیاری از شهرهای شمالی و جنوبی کشور شما به راحتی می توانید بهترین خودروها را کرایه کنید؛ کیش یکی از بهترین مناطق برای این کار است که به راحتی می توانید سواری با اتومبیل مورد نظر خود را در محیطی عالی تجربه کنید و از آن لذت ببرید و درست به همین دلیل هم اجاره خودرو در کیش از محبوبیت بالایی برخوردار است. در بسیاری از کشورها نیز این اتفاق صورت می گیرد و شما برای این کار نیاز به گواهینامه بین المللی دارید.

منبع: http://www.barkhatnews.ir

بیشتر بخوانید :  شیوه‌نامه قیمت‌گذاری خودرو به رئیس جمهور ارائه شد+ متن دستورالعمل - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااتاق بازرگانی حاجی پوراتاق بازرگانی خیابان وزرابانک صادرات 92بانک صادرات ژتجهیزات شبکه بازار رضاتجهیزات شبکه به صورت تصویریترخیص خودرو بندرعباسترخیص خودرو کیشترخیص کاران بندرعباستعرفه واردات ظروفتمدید کارت بازرگانی 5 سالهحمل و نقل پایدارحمل و نقل ماهان سفیرخريد از امريكاخريد لباس از چينخريد وسايل طراحي ناخنخرید ابزار ژله تزریقیخرید اینترنتی از سایت Ebayخرید اینترنتی تامی هیلفیگرخرید اینترنتی طوطیخرید اینترنتی معجون 007خرید تجهیزات هواشناسیخرید دعوتنامه آلمانراهنمای پی پالروند ترخیص کالا از گمرکسامانه ثبت وارداتشرکت های واردات از چینشرکتهای ترخیص کالاصادرات با کارت بازرگانی دیگرانصادرات چرمصادرات طلاصادرات فرش به چینصرافی ژاپنصرافی سامانیصرافی صدففروش ابزار حکاکی روی چرمفروش تجهیزات گاوداریفروش خط تولید قیرقوانین حمل و نقل زمینیقوانین گمرک کاناداقیمت حمل بار به عراقکارت بازرگانی ویکی پدیاگمرک ایران آمارگمرک پیام کرجگمرک جمهوری اسلامی ایران نرخ ارزگمرک خروج طلامشکلات صنعت حمل و نقل هواییمعاونت حمل و نقل منطقه 1واردات ابزار برشیواردات المغرب

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها