دریافت عوارض خروج از کشور در منطقه آزاد قانونی است

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سیدزین العابدین موسوی اظهار کرد: دریافت عوارض خروج از کشور طبق قانون انجام می شود و از  اشخاصی که قصد خروج از کشور را دارند اخذ خواهد شد. وی افزود: منطقه آزاد اروند بر اساس قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری _ صنعتی و آیین نامه های اجرایی اداره می شود که یکی از این آیین نامه ها اجرای اخذ عوارض در مناطق آزاد تجاری – صنعتی است.

موسوی ادامه داد: بر این اساس کلیه عوارض ماخوذه از قبیل عوارض شماره گذاری خودروها، عوارض سالانه، عوارض تردد، عوارض مواصلاتی، عوارض بندری، عوارض فرودگاهی، عوارض فعالیت یا پذیره، عوارض کالا، عوارض خدمات شهری و عوارض ورود و عوارض خروج اشخاص، اخذ می شود.

وی اظهار کرد: عوارض خروج وجوهی است که سازمان از اشخاصی که به مقصد خارج از کشور و مرزهای منطقه خارج می‌‎‌شوند، به هنگام خروج دریافت می‌کند و در این زمینه عوارض دریافتی قانونی است. موسوی خاطرنشان‌کرد: این عوارض در نظر گرفته شده قانونی است و هیچ تبصره ای ندارد و عدم اعمال آن مسئولیت های جزایی به دنبال خواهد داشت؛ بنابراین مسئولین سازمان منطقه آزاد به هیچ وجه مجاز نیستند که به هر دلیل، اینگونه عوارض را دریافت نکنند.

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x