[ad_1]

به گزارش گروه اقتصادی روابط عمومی گروه تجاری ققنوس، محمد اسلامی با اشاره به توقف سیر ترانست‌های شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی رجا، اظهار کرد:‌ علی رغم اینکه طی چند سال گذشته تعرفه بلیت این قطارها تغییرنکرده، اما در مقابل هزینه آنها افزایش داشته است. ستاد تنظیم بازار در مورد قیمت‌گذاری آنها تصمیم گرفته بود، اما نتوانستند از افزایش قیمت خدمات خود دفاع کنند و در نهایت به وضعیت فعلی منجر شد.

وی با بیان این‌که خواستار تداوم فعالیت ترن‌ست شده‌ایم، افزود: درخواست شد تا آنها سرویس‌های خود را متوقف نکنند و این مساله در حال رسیدگی است.

وزیر راه و شهرسازی با توجه به اختصاص ارز نیمایی برای تامین تجهیزات ترن‌ست‌ها گفت: به این قطارها ارز نیمایی تعلق می‌گیرد و برای ترن‌ست‌ها  باید هزینه‌ها متناسب با ارز نیمایی تنظیم شود که این موارد در دست رسیدگی است.

به گفته وی، در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی پروژه های توسعه ترانزیتی به خصوص در شرایط کنونی برای ما اهمیت زیادی دارد و در تلاش هستیم پروژه‌هایی که در بخش ریلی تاکنون انجام شده است افتتاح شود.

وی با اشاره به این‌که این یک واقعیت است که اجاره بها افزایش یافته است،‌گفت: آنچه در حوزه مسکن اتفاق می‌افتد عمدتا ناشی از بخش مسکن نیست بلکه تاثیرات اقتصادی در این حوزه تاثیرگذار است. آنچه وزارت راه و شهرسازی به عنوان یک سیاست برای بخش مسکن برنامه ریزی کرده است، تولید مسکن برای جامعه هدف، شامل بخش کم‌درآمد و متوسط جامعه است که ساخت و تولید مسکن در جای جای کشور قابل مشاهده است و امیدواریم شاهد شتاب بیشتری در این زمینه باشیم.

بیشتر بخوانید :  اعتبار جدید 70 هزار میلیاردی برای اشتغال روستایی- اخبار اقتصادی - اخبار تسنیم

انتهای پیام/

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها