[ad_1]

مهدی میراشرفی در گفت و گو با روابط عمومی گروه تجاری ققنوس، در خصوص درآمد ۹ ماهه سال جاری گمرک، اظهار داشت: طی ۹ ماه گذشته از سال جاری، گمرک ایران بیش از ۱۵ هزار میلیارد تومان درآمد داشته است.

رئیس کل گمرک ایران افزود: از این میزان ۹ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان به صورت نقدی و ۶ هزار میلیارد تومان به صورت ضمانت نامه بوده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه امسال ۱۳۳۹ قلم کالا ممنوعیت واردات دارد و عمده این کالاها، کالاهای با ماخذ بالا بوده امید داریم بیش از ۸۰ درصد درآمدهای مصوب وصول شود.

میراشرفی در خصوص درآمد گمرک در بودجه سال آینده، گفت: درآمدی که گمرک مکلف می شود وصول کند باید یک درآمد کارشناسی و واقعی باشد تا در بحث وصول به مشکل نخوریم؛ ۱۳۳۹ قلم کالای ممنوعه، عمدتا ماخذ بالا دارند و ممکن است در سال آینده، خودرو نیز مشمول این قانون شود بنابراین باید درآمد ما بر مبنای واقعیت باشد.

وی افزود: ما در این خصوص، نظرات کارشناسی خود را به مجلس اعلام کرده ایم.

رئیس کل گمرک همچنین با اشاره به نحوه ترخیص کالاها از زمان بازگشت تحریم های آمریکا، اظهار داشت: از ۱۳ آبان ماه تا ۱۰ روز پیش ۶ میلیارد دلار ترخیص کالا داشته ایم. در بحث واردات کالاهای اساسی نیز به صورت شبانه روزی در حال کار هستیم.

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها