[ad_1]

روابط عمومی گروه تجاری ققنوس: وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: خودروسازان تعهدات عمل نشده ای دارند که برای عمل به آنها، فعلا مجوزی برای پیش فروش داده نمی شود.

به گزارش خبرگزاری روابط عمومی گروه تجاری ققنوس، «رضا رحمانی» امروز (یکشنبه) در حاشیه نشست هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، در جمع خبرنگاران افزود: وزارت صنعت مجوزی برای پیش فروش خودرو صادر نمی کند تا خودروسازان بتوانند به تعهدات خود عمل کنند.
به گفته وی، وزارت صنعت به طور جدی پیگیر است که تعهدات قبلی خودروسازان اجرایی شود. 
رحمانی پیرامون افزایش قیمت خودروها در هفته گذشته گفت: برای حفظ تولید، قیمت کالا باید توجیه پذیر باشد به همین سبب با افزایش قیمت خودروهای داخلی موافقت شد تا آنها بتوانند همچنان خط تولید خود را حفظ کنند.
وزیر صنعت در پاسخ به پرسشی دیگر در مورد تغییر مدیر عامل سایپا، گفت: تغییر مدیرعامل در اختیار هیات مدیره این شرکت است و این سوال را باید از هیات مدیره سایپا پرسید.
رحمانی در پاسخ به این پرسش که به گفته شما قرار است تولید «پراید» متوقف شود، چون تولید آن زیان ده است، گفت: من این حرف را نگفته ام؛ از خودروسازان خواسته ام چنانچه تولید خودرویی برایشان سود ندارد، به سمت تولید خودروی دیگر بروند.
وی امروز در سخنان خود اعلام کرده بود: گفته می شود خودرویی اکنون در کشور تولید می شود که تولید آن ۱۰ میلیون تومان ضرر دارد؛ این چه کاری است؟ تولید آنرا متوقف کنید.

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها