خرید از سایت های چینی بدون شک در قرن بیست و یکم جریان اصلی خرید و فروش در دنیا به حساب می‌آید. در واقع تا سال ۲۰۲۱ بیش از ۲.۱۴ میلیارد دلار کالا و خدمات به صورت آنلاین خریداری می‌شوند و چین یکی از بزرگترین اقتصادهای دنیا از این مساله عقب نمانده است. تعداد زیادی فروشگاه آنلاین در چین وجود دارد. هر کدام از آن‌ها محصولات و خدمات مختلفی را ارائه می‌دهند.

برعکس مزایای خرید آنلاین ظهور این مساله زمینه‌ای ایده‌آل برای مقاصد مشکوک و سو استفاده و کلاه‌برداری را به وجود آورده است.

در این مقاله کارشناسان ما در گروه تجاری ققنوس پس از ساعت‌ها بررسی، ۲۱ فروشگاه آنلاین معتبر چینی با قابلیت حمل و نقل بین‌المللی را برای شما انتخاب کردند که در ادامه با شما به اشتراک می‌گذارم. کارشناسان ما این ۲۱ سایت را به صورت لباس و کفش، وسایل الکترونیکی و تلفن‌های همراه دسته‌بندی کردند.

خرید از سایت های چینی

سایت‌های خرید آنلاین لباس و کفش در چین

هنگام خرید آنلاین لباس و کفش از چین شما هرگز نباید مرتکب خطایی شوید. لباس و کفش‌های چینی دارای کیفیت عالی با قیمت مناسب هستند. در واقع چین صادرکننده اصلی لباس و کفش در جهان است که به این مساله اشاره می‌کند که چرا کیفیت در خط تولید بسیار ضروری است.

حالا با توجه به تمام این نکات شما در کدام فروشگاه آنلاین می‌توانید لباس و کفش مناسب پیدا کنید؟

خرید آنلاین از فروشگاه Chinabrands

 این فروشگاه یک شرکت پیشرو در زمینه دراپ شیپینگ است که به بسیاری از کشورها در سراسر جهان خدمات ارائه می‌کند.

آن‌ها قبل از هر چیزی اطمینان حاصل می‌کنند که شما بهترین محصولات را با کیفیت مناسب تهیه کنید. در واقع هر کالایی در این فروشگاه مجبور است که یک بررسی کیفی را بگذراند.

می‌توانید لباس و کفش را با ابعاد مختلف از بین تولیدکنندگان پیدا کنید. در مورد قیمت هم می‌توان فقط گفت خوب. قیمت متناسب با جیب است. به این فروشگاه بروید تا عاشق آن شوید!

ویژگی‌ها:

  • ارسال در مدت ۲۴ ساعت بعد از ثبت سفارش
  • قیمت عمده‌فروشی باعث صرفه‌جویی می‌شود.
  • یک تیم کنترل کیفیت محصول را کامل بررسی می‌کند. هیچ تقلبی در اینجا رخ نمی‌دهد!
  • تیم پشتیبانی با عملکرد درخشان

فروشگاه Dresslink

خانم‌ها! آیا به دنبال لباس و کفش منحصر به فرد هستید؟ خرید آنلاین از Dresslink ممکن است فروشگاه شماره یک لیست انتخابی شما باشد.

این فروشگاه بر اساس پلت فرم بنگاه به مشتری مدگرایی است که طیف گسترده‌ای از لباس، کفش، جواهرات و اکسسوری را برای شما فراهم می‌کند تا زیبایی خود را نمایان کنید.

آن‌ها حمل رایگان را برای سفارش‌هایی با ارزش بیش از ۵ دلار در نظر گرفتند. در ضمن پس از ثبت‌نام یک کوپن ۳ دلاری هم به کاربر هدیه می‌دهند.

این فروشگاه سفارشات خود را در سطح جهانی با استفاده از خدمات شرکت‌های معتبری مانند فدکس و دی‌اچ‌ال ارسال می‌کند.

خرید کفس و کیف از سایت آنلاین چینی

خرید آنلاین از فروشگاه Roita

این شرکت مستقر در چین کار خود را از سال ۲۰۱۴ آغاز کرده است. عمده فعالیت این فروشگاه لباس‌های زنانه از تاپ گرفته تا دکمه است.

بیشتر بخوانید :  آموزش سریع خرید از علی بابا

آن‌ها همچنین دارای لباس‌های مد روز برای زنان در سایز بزرگ هستند. در ضمن برای یک جلوه زیبا، جواهراتی را هم در این فروشگاه می‌توانید مشاهده و خریداری کنید.

آن‌ها به ارائه حمل سریع از طریق فدکس می‌بالند. تیم پتشیبانی مشتری آن‌ها همیشه آماده خدمت‌رسانی است. از طرف دیگر می‌توانید از ویژگی گفتگو زنده ۱۲ ساعته آن‌ها استفاده کنید. آن‌ها محصولاتی ارزان ارائه می‌دهند. روزانه موارد جدید به فروشگاه اضافه می‌شود.

فروشگاه Milano

فروشگاه خرده فروشی آنلاین مستقر در چنگدو یکی از بهترین سایت‌های خرید آنلاین از چین است. در سال ۲۰۰۸ کار خود را آغاز کرده است و بیشتر با لباس‌های زنانه و مردانه، عروسی و لباس‌های رسمی مراسم سر و کار دارد. به محض اتمام مراحل ثبت‌نام ۱۰ دلار تخفیف می‌گیرید.

آیا یک مراسم عروسی در پیش دارید؟ شما باید حتما به سایت آن‌ها بروید. در واقع هر کسی نمی‌تواند در برابر این بخش از سایت مقاومت کند. شرط می‌بندم شما هم یک لباس عروس زیبا از این سایت انتخاب می‌کنید.

خرید آنلاین از Romwe

این فروشگاه آنلاین در سال ۲۰۱۰ تاسیس شد و یک خانه مد دیگری است که لباس‌های زنانه و مردانه‌ی باکیفیتی ارائه می‌دهد. در اصل این سایت بر لباس زیر، لباس شنا و لباس زنانه مجلسی بیش از سایر محصولات مانور داده است. اگر چه بدون شک اسیر بخش آقایان و زنان خواهید شد.

 شما برای خرید آنلاین می‌توانید به سراغ اپلیکیشن اندروید یا آیفون آن‌ها بروید. چقدر راحت است؟ پس از ثبت‌نام یک ۵ دلاری برای سفارش اول خود هدیه می‌گیرید.

فروشگاه آنلاین Chicuu

زمانی که اسم لباس مد روز، کت و چکمه در میان باشد این فروشگاه یک رهبر جهانی است. این شرکت با داشتن لباس و اکسسوری، علاقه‌مندان زیادی را به مد روز توانسته است که جذب کند.

آن‌ها به مشتریان خود ۱۰ درصد تخفیف برای سفارش اول خود هدیه می‌دهند. علاوه بر این محصولات خود را به صورت روزانه به روز می‌کنند. با ویژگی داغ به شما اطلاع می‌دهد که پیشنهاد ویژه و استثنایی امروزشان چیست.

خرید آنلاین از فروشگاه YesStyle

این فروشگاه خرده‌فروشی در هنگ‌کنگ مستقر است. یک توزیع‌کننده جهانی در محصولات مد و سبک زندگی شرقی است. در سال ۲۰۱۶ برای علاقه‌مندان مد شرقی راه‌اندازی شد.

اگر قرار است کفش، کیف، لباس یا اکسسوری خاصی را تهیه کنید بدون شک باید از این فروشگاه دیدن کنید. شما می‌توانید خرید آنلاین خود را از طریق سایت انجام دهید یا از طریق اپلیکیشن اندروید بسیار عالی آن‌ها خرید خود را انجام دهید و ۱۰۰ دلار برنده شوید.

خرید از سایت آنلاین چینی

فروشگاه آنلاین Rosewholesale

این فروشگاه مدعی است که لباس و اکسسوری مد روز ارزان قیمت اما با کیفیت عالی در اختیار مشتریان خود می‌گذارد. شما مجبور خواهید شد بین طیف گسترده‌ای از کفش، کیف، لباس، جواهرات و لباس مردانه انتخاب کنید. حمل رایگان برای سفارش‌هایی با ارزش بیش از ۸۹ دلار در نظر گرفته شده است.

فروشگاه آنلاین Trendsgal

این فروشگاه یک فروشگاه عمده‌فروشی و دراپ شیپینگ است که آخرین مد روز را از چین ارائه می‌دهد. بدون شک شما در دنیایی از لباس و کفش که همه از برندهای معتبر چین یا فراتر از آن هستند گم خواهید شد.

بیشتر بخوانید :  پی پال برای مبتدیان ( PAYPAL )

به محض ثبت‌نام در سایت ۱۰ درصد از اولین سفارش خود را هدیه می‌گیرید. اعتبار سایت از طرف Trustwave Trusted Commerce بررسی و تایید شده است. از این رو تمام معاملات شما در فضایی امن صورت می‌گیرند. شما همچنین می‌توانید از خدمات درخشان مشتری هم بهره‌مند شوید.

خرید آنلاین از Tidebuy

خرده‌فروشی آنلاینی که در سال ۲۰۱۰ راه‌اندازی شده است. این مجموعه طیف گسترده‌ای از لباس، کفش، لباس مد روز، لباس کودک و جواهرات را در اختیار مشتری گذاشته است.

تیم مشتری چند زبانه آن‌ها خدمات مختلفی را به زبان‌های مختلف مانند چینی، ژاپنی و انگلیسی ارائه می‌دهند. پس از ثبت‌نام در سایت شما واجد شرایط هدیه ۸۸ دلاری هستید.

در ضمن در صورتی‌که اپلیکیشن آن‌ها را دانلود کنید و از آن استفاده کنید یک کوپن ۱۳۸ دلاری به شما هدیه داده می‌شود.

سایت‌های خرید آنلاین چینی برای لوازم الکترونیکی و تلفن‌های هوشمند

فروشگاه آنلاین Sunsky-online

این فروشگاه در شنزن مستقر است. در این فروشگاه عمدتا رایانه، موبایل، لوازم جانبی الکترونیکی و غیره ارائه می‌شود.

شما می‌توانید از برندهای مختلف تلفن همراه مانند آیفون، سامسونگ، هواووی و غیره دیدن کنید. آن‌ها همچنین لوازم الکترونیکی دیگری مانند لپ‌تاپ، اسباب‌بازی، چراغ‌های LED، دوربین و ربات هم ارائه می‌دهند. از طریق سایت می‌توانید به تمام انبارهای آنها دسترسی پیدا کنید.

خرید آنلاین از Gearbest

این فروشگاه عمده‌فروشی مخصوص وسایل الکترونیکی است که عمدتا در چین تولید شدند. هنگامی که ثبت‌نام خود را به پایان رساندید یک کوپن تخفیف ۱۰۰ دلاری به شما داده می‌شود.

از طیف گسترده‌ای از محصولات اعم از موبایل، رایانه، دوچرخه برقی و غیره برخوردار است. حمل و نقل از طریق شرکت‌های معتبری مانند دی‌اچ‌ال انجام می‌شود. مدت زمان تحویل بین ۱ تا ۲ روز است. این فروشگاه حداقل ۴۶ انبار در سراسر جهان دارد.

خرید آنلاین از Tiny deal

این فروشگاه هنگ‌کنگی طیف گسترده‌ای از لوازم مختلف الکترونیکی برای انتخاب دارد. برخی از معروف‌ترین گجت‌های آن‌ها موبایل، لوازم جانبی رایانه، اسباب‌بازی و باتری هستند.

این کشور دارای هزاران محصول با کیفیت چینی است که به هر گوشه از دنیا ارسال می‌شود. بدون شک این فروشگاه یک فروشگاه برای همه دوستداران لوازم الکترونیکی و تلفن‌های هوشمند است.

فروشگاه آنلاین Tmart

این فروشگاه از دیگر سایت‌های خرید آنلاین برتر چین است که قابلیت حمل و نقل به سایر نقاط را دارد. این فروشگاه با طیف گسترده‌ای از لوازم الکترونیکی اعم از تلفن هوشمند، رایانه و مترجم صوتی در خدمت مشتری است.

این سایت در کنار این لوازم محصولات جدید زیادی را ماهانه بررسی می‌کنند. به همین ترتیب پس از ثبت‌نام واجد شرایط دریافت کوپن ۵۰ دلاری هستید.

اگر چه انبارهای بی‌شماری در سراسر جهان متعلق به این فروشگاه است اما عمده فعالیت آن‌ها در چین و ایالات متحده صورت می‌گیرد.

خرید آنلاین از Chinavision

این فروشگاه در سال ۲۰۰۴ شکل گرفت و در شنژن مستقر است. این فروشگاه همچنان به ارائه لوازم الکترونیکی باکیفیت چینی به مشتریان خود است.

شیائومی، لیگو و دوجی از بهترین برندهای تلفن‌های هوشمند این فروشگاه به شمار می‌آیند. به محض ورود به فروشگاه شما با دنیایی از محصولات مختلف روبه‌رو خواهید شد.

بیشتر بخوانید :  حمل هوایی بار : شرایط و نرخ‌ها در حمل بار هوایی (راهنمای 2023)

خرید آنلاین از Focalprice

اینجاست که مد و تکنولوژی کنار هم قرار می‌گیرند. این فروشگاه اساسا لوازم الکترونیکی شیک و مد روز زنانه و مردانه را ارائه می‌دهد. همچنین برخی از برترین گجت‌های چینی مانند شیائومی در این فروشگاه موجود است. همچنین می‌توانید به سراغ‌های گجت‌های پیشرفته‌تری مانند ربات و هواپیماهای بدون سرنشین هم بروید.

فروشگاه آنلاین چینی

فروشگاه eForChina

این عمده‌فروشی آنلاین وسایل الکترونیکی در شنژن چین مستقر است. در حال حاضر این فروشگاه به ۲۰۰ کشور مختلف خدمات ارائه می‌دهد. هزاران محصول مختلف الکترونیکی در فروشگاه موجود است.

آن‌ها از پی‌پال و کارت اعتباری پشتیبانی می‌کنند. بخش ویژه امروز را از دست ندهید. در این بخش با پیشنهادات داغ و استثنایی روز فروشگاه روبه‌رو خواهید شد.

فروشگاه آنلاین NewFrog

این فروشگاه آنلاین دارای بیش از ۲۰۰۰۰۰ محصول مختلف از جمله لوازم الکترونیکی و تلفن‌های هوشمند است. این شرکت مستقر در گوانگ‌دونگ به ارائه محصولات الکترونیکی هنری به مشتریان خود نیز می‌پردازد.

آن‌ها هر چند وقت یک بار تبلیغات و پیشنهاداتی مانند فروش فلش و آگهی‌های فصلی گرایش‌ها و محصولات را ارائه می‌دهند. به فروشگاه بروید و ببینید که تبلیغ کدام گرایش در سایت قرار گرفته است.

خرید آنلاین از GeekBuying

فروشگاه در سال ۲۰۱۲ راه‌اندازی شد. این سایت خرید آنلاین مستقر در هنگ‌کنگ بر این باور است که برترین محصولات را با قیمت‌های غیرقابل باور ارائه می‌کند.

محصولاتی مانند تلفن‌های هوشمند، تلویزیون، رایانه و غیره از برندهای جهانی در این سایت یافت می‌شود. همچنین این فروشگاه انبارهای مختلفی در آمریکا، چین، انگلیس، فرانسه و آلمان دارد.

خرید آنلاین از Zapals

این سایت خرید آنلاین تمام آن چیزی است که شما نیاز دارید. تمام نیازهای الکترونیکی خود از جمله ورزشی، سرگرمی، مدرسه یا خانه را در اینجا می‌توانید آنلاین خرید کنید.

اسباب‌بازی، تلفن‌های هوشمند و لوازم جانبی لوازم ورزشی فضای باز از دسته‌بندی‌های برتر فروش این فروشگاه هستند. برای برخی از محصولات حمل رایگان در نظر گرفته شده است.

در ضمن اگر کیفیت کالا مورد نظر آن چیزی نباشد که انتظار داشتید نگران نشوید چون ۳۰ روز زمان برای بازگشت کالا در نظر گرفته شده است

فروشگاه آنلاین TVC

از زمان راه‌اندازی  در سال ۲۰۰۸ تا امروز این خرده‌فروشی آنلاین به ارائه محصولات الکترونیکی و لوازم جانبی موبایل پرداخته است.

ماندگاری این سایت خرید در این سال‌ها باعث تقویت اصالت آن در بین مشتری‌های خود شده است. آن‌ها برندهای معتبری مانند هواووی و لنو را در اختیار مشتری می‌گذارند.

این ۲۱ فروشگاه اصلی‌ترین سایت‌های خرید آنلاین چین هستند که به سایر نقاط جهان کالا را ارسال می‌کنند. برای بررسی بیشتر، خریدی ایمن و تحویل سریع در ایران توصیه می‌کنیم که با کارشناسان ما در گروه تجاری ققنوس در ارتباط باشید.

سوالات متداول

کدام یک از فروشگاه‌های معرفی شده کالا را به تمام نقاط دنیا ارسال می‌کنند؟

در بخش لباس و کفش فروشگاه‌های Rotita، Milanoo، Romwe و Trendsga به تمام نقاط دنیا کالای خریداری شده را ارسال می‌کنند. در بخش لوازم الکترونیک تمام فروشگاه به جز Focalprice  قابلیت ارسال به تمام نقاط دنیا را دارند.

کدام یک از فروشگاه‌ها حمل رایگان دارند؟

در بخش لباس و کفش تمام فروشگاه‌ها به غیر از Milanoo
در بخش لوازم الکترونیک فروشگاه‌های eForChina، NewFrog، Geekbuying، Zapals و TvcMalls

کدام فروشگاه از سایر فروشگاه‌ها ارزان‌تر است؟

به دنبال صرفه‌جویی هستید؟ فروشگاه Chinabrands، Gearbest، Chinavision و Tiny Deal کاملا سازگار با جیب مشتری هستند.

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ارزو
ارزو
2 سال قبل

سلام میخواستم بدونم حمل خرید یک زیور الات نه عمده چقدر هزینه داره؟