خرید از وب سایت آمازون

خرید از وب سایت آمازون


در حال حاضر خرید از وب سایت آمازون یکی از بهترین انتخاب ها برای خرید و فروش آنلاین انواع محصولات در رنگ ها و اندازه های محتلف میباشد. سایت خرید Amazon یکی از ده ها فروشگاه اینترنتی معتبر و معروف جهانی میباشد که توانسته با ارائه خدمات متنوع، رضایت کاربران خود را به خوبی جلب کند. هنگام استفاده از سایت خرید آمازون، شناسایی و تشخیص کالاهای باکیفیت و مناسب بسیار مهم است؛ بنابراین با ما همراه باشید تا نحوه مقایسه محصولات در amazon را بررسی کنیم.

چگونگی مقایسه محصولات جهت خرید از سایت آمازون

Amazon یکی از برترین فروشگاه های اینترنتی جهانی به شمار میرود. در ابتدا برای اینکه بتوانید در وب سایت خرید آمازون فعالیت کنید و از خدمات آن بهره مند شوید، نیاز به ساخت اکانت Amazon دارید. برای خرید آمازون شما مجبور نیستید به صفحه یک محصول بروید، مشخصات و قیمت را حفظ کنید و سپس به سراغ محصول دیگر بروید تا مشخصات و قیمت را با هم مقایسه کنید. می‌توانید از دکمه Compare with similar items (مقایسه با محصولات‌ مشابه) وب سایت آمازون استفاده کنید و محصول مد نظر خود را در کنار برخی از موارد مشابه به همراه قیمت، درجه‌ بندی و هزینه‌های حمل و نقل آن‌ها ببینید. در ادامه این مقاله از گروه تجاری ققنوس به شما نحوه مقایسه محصولات در آمازون، با استفاده از قابلیت مقایسه درون سایتی یا سایت‌هایی مانند FeatureCompare را آموزش خواهیم داد.

آموزش خرید از سایت amazon
آموزش خرید از سایت amazon

روش اول: استفاده از ابزار مقایسه درون سایتی

خرید از وب سایت آمازون یکی از بهترین روش ها برای منبع یابی در کسب و کارهای اینترنتی به شمار میرود، برای این که بتوانید محصولات دلخواه خود را به راحتی با یکدیگر مقایسه کنید، میتوانید مراحل زیر را در سایت خرید amazon دنبال کنید:

بیشتر بخوانید :  بهترین ماینرهای بیت کوین در سال 2023 چیست؟

به سایت آمازون بروید. شما میتوانید از طریق مرورگر وب دسکتاپ یا موبایل خود به آدرس https://amazon.com بروید و یا اپلیکیشن آمازون را در موبایل خود باز کنید.

  • برای مشاهده مقایسه‌ بین محصولات نیازی به وارد شدن به سیستم ندارید.

به صفحه محصول‌ مورد نظر بروید. با جستجو کردن یا نگاه کردن روی آن کلیک کرده تا مشخصات آن را مشاهده کنید.

روی گزینه Compare with similar items کلیک کنید (مخصوص نسخه وب سایت خرید آمازون). این لینک را در زیر توضیحات اصلی محصول مورد نظر پیدا خواهید کرد.

  • اگر از اپلیکیشن استفاده کنید، اگر به پایین Product Image Gallery بروید، موارد مشابه از پیش در نمودار مقایسه محصول نشان داده شده‌اند.

روش دوم: استفاده از وبسایت FeatureCompare.com

یکی دیگر از روش های مقایسه محصولات برای خرید از آمازون، استفاده از ابزار پرکاربردی به نام FeatureCompare میباشد. مراحل زیر را دنبال کنید تا با نحوه استفاده درست از آن آشنا شوید:

به آدرس https://www.featurecompare.com بروید‌. FeatureCompare یک وبسایت رایگان میباشد که میتوانید برای مقایسه دو محصول در آمازون از آن استفاده کنید. اگر شما دو محصول آمازون را در FeatureCompare جستجو کنید، میتوانید قیمت‌ها، توضیحات، درجه‌ بندی‌ها، ویدیو‌ها، ابعاد، وزن، اندازه بسته‌بندی، اطلاعات مدل و… را با هم مقایسه کنید.

در نوار جستجو کلمات کلیدی مربوط به موردی که میخواهید مقایسه کنید را بنویسید. شما نوار جستجو را در بالای صفحه مشاهده خواهید کرد.

نحوه جستجو در سایت آمازون
نحوه جستجو در سایت آمازون

Enter یا Return را فشار دهید. شما لیستی از نتایج جستجو را برای خرید از سایت آمازون مشاهده خواهید کرد.

  • شما میتوانید از فیلترهای جستجوی موجود در بخش سمت راست پنجره، برای ایجاد تغییر در نتایج لیست جستجو نیز استفاده کنید.
بیشتر بخوانید :  مزایای بازاریابی مجدد

برای مقایسه محصولات، بر روی گزینه Compare در کنار آن کلیک کنید. شما میتوانید هر تعداد محصولی که میخواهید اضافه کنید، ولی برای بهترین نتیجه، تنها ۲ تا ۵ مورد اضافه کنید.

  • این محصول به آیکون تعداد محصولات در حال مقایسه در بالای صفحه، کنار آیکون Scale اضافه خواهد شد.

روی آیکون مقایسه­ موجود در بالای صفحه خود کلیک کنید. هنگامی که موس خود را روی آیکون قرار میدهید، میگوید: click to open the comparison chart

روی View full comparison کلیک کنید. شما این دکمه آبی را در پایین منوی کشویی خواهید دید.

  • تمام محصولات‌ موجود در سایت خرید amazon برای مقایسه را در کنار هم خواهید دید. عناوین the most sold و the cheapest در بالا قرار دارند، بنابراین به راحتی میتوانید آن‌ها را پیدا کنید. لیست پرفروش‌ترین محصولات آمازون برای خرید سودآور بسیار مناسب است.
  • شما میتوانید روی دکمه‌ای که قیمت آمازون روی آن حک شده کلیک کنید تا به صفحه خرید از آمازون آن محصول منتقل شوید.

کلام پایانی

اگر شما هم علاقه مند به خرید از وب سایت آمازون و سایر سایت های معتبر خارجی مانند خرید از ebay، علی بابا و.. هستید، احتمالا هنگام انجام فرایند خرید با مشکلات و محدودیت هایی مواجه شدید یا خواهید شد. کارگزاران خرید گروه تجاری ققنوس با ارائه خدمات مورد نیاز شما، امکان خرید راحت از سایت های خارجی را به صورت آنلاین فراهم کرده‌اند. برای برآورد قیمت خرید کالاها و سوالات خود در این زمینه با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

منتظر امتیاز شما هستیم😅

تولید محتوا تیمیمشاهده نوشته ها

Avatar photo

ما در تیم تولید محتوا گروه تجاری ققنوس عاشق نوشتن و تولید محتوا در حوزه حمل و نقل بین المللی و تجارت خارجی هستیم. با انگیزه و اشتیاق بسیار در این زمینه فعالیت می کنیم. تخصص و تجربه خود را در این حوزه توانسته‌ام توسعه دهم و محتوایی پربار و جذاب برای مخاطبانم ایجاد کنم. من به خوبی با روندهای جدید و تحولات حمل و نقل بین المللی آشنا هستیم و این اطلاعات را به صورت قابل فهم و کاربردی در مقالات و مطالبم منتشر میکنیم. تمرکز من بر تبلیغ و ارائه راهکارهایی برای بهبود تجارت خارجی است و هدفم به اشتراک گذاری دانش و دیدگاه خودمان با دیگران است.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها