[ad_1]

به گزارش روابط عمومی گروه تجاری ققنوس از روابط عمومی بیمه تجارت نو، صبح امروز (دوم بهمن) مدیرعامل بیمه تجارت ‌نو به همراه جمعی ازمدیران با حضور در شعبه مستقر این بیمه در ساختمان مرکزی کمیته امداد امام خمینی (ره) از نزدیک در جریان روند بررسی، پرداخت خسارت و صدور بیمه ‌نامه در تمامی رشته‌ های بیمه ‌ای قرار گرفت و راهکارهای لازم جهت تسریع پرداخت خسارت و خدمات ویژه به کارمندان مستقر در این مرکز را ارائه کرد.

علیرضا بنی ‌اسدی قائم‌ مقام مدیرعامل در خصوص این بازدید گفت: حضور مدیرعامل و هیات همراه نشان از جایگاه ویژه بیمه شدگان کمیته امداد امام خمینی (ره) در بیمه تجارت ‌نو دارد که امیدواریم با حسن تعامل فی مابین شاهد ارتقای سطح همکاری و استمرار آن در سنوات آتی باشیم.

وی در برشماری مشخصات خدمات بیمه درمان تکمیلی برای کارکنان این سازمان اظهارداشت: امکان صدور بیمه نامه، معرفی برخط، ارسال مدارک از طریق سیستم مجازی در لحظه و واریزهزینه های درمانی به حساب بیمه شدگان در تمامی مراکز درمانی طرف قرارداد سراسر کشور از جمله ویژگی های این قرارداد است.

بنی اسدی با تاکید بر اینکه به همکاران توصیه های لازم جهت انجام امور مربوطه در کوتاه ‌ترین زمان شده است، افزود: خدمات رسانی شایسته؛ محور تمامی فعالیت های بیمه تجارت ‌نو است که سعی داریم در این سازمان نیز به بهترین شکل محقق شود.

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها