[ad_1]

به گزارش تراز ، محمد جعفر افتخار افزود : در واقع ما پولی که الان به سپرده گذران پرداخت می کنیم کمتر از مبلغی است  که سپرده گذاران سپرده گذاشته اند.
وی افزود: هر وقت اموالی از موسسه فرشتگان در اختیار ما قرار گرفت بقیه سپرده سپرده گذاران را پرداخت خواهیم کرد.
افتخار با بیان اینکه موسسه کاسپین نقش اساسی در گرفتن سپرده ها از مردم نداشته است ، گفت : قرار بود این موسسه برخی از تعاونی های اعتباری را ساماندهی کند که در اثر یک اشتباه برخی از این تعاونی ها از جمله تعاونی اعتباری فرشتگان تابلوها و کلیشه دفترچه های سپرده را عوض کردند و به نام کاسپین زدند.
وی گفت : با این کار سپرده گذاران این تعاونی ها خود را طلبکار از کاسپین می دانند.
افتخار با بیان اینکه هیئت مدیره جدید موسسه مالی کاسپین دو ماه است در این بانک مستقر شده اند ، گفت : بانک مرکزی برای ساماندهی موسسه فرشتگان خط اعتباری را در اختیار ما قرار داد و البته ما به بانک مرکزی بابت این خط درصدی سود نیز می دهیم.
وی گفت : قرار شد در یک مقطع مبلغی از سپرده های تا زیر ده و بعد تا زیر بیست میلیون تومان و یک روز قبل از عید تا زیر ۵۰ میلیون تومان را پرداخت کنیم .
افتخار افزود : این در حالی است که ما با مشکلات عدیده به ویژه با تعاونی فرشتگان مواجه بوده و هستیم.
وی گفت : این موسسه تنها چند ساعت قبل از آغاز پرداخت سپرده ها اطلاعات سپرده گذاران زیر ۵۰ میلیون تومان خود را در اختیار ما قرار داد و تا این اطلاعات در سیستم موسسه کاسپین قرار بگیرد و به اصطلاح بالا بیاید در برخی شعب تا چند ساعت و برخی دیگر تا چند روز طول کشید.
مدیر عامل موسسه کاسپین با بیان اینکه برخی از همکاران من برای بالا آمدن سیستم تا صبح بیدار بودند ، گفت : با این حال هنوز برخی شعب ما موفق نشدند اطلاعات را در اختیار بگیرند.
وی افزود : تلاش خود را کرده ایم که پاسخگوی مردم باشیم اما متاسفانه هنوز نتوانسته ایم همه اطلاعات را در شعب خود بروز کنیم.
افتخار با بیان اینکه ۹۰ درصد مسائل موجود در ارتباط با سپرده گذاران به موسسه فرشتگان و هیئت تسویه آن باز می گردد ، گفت : این موسسه با موسسه کاسپین همکاری لازم را نکرده است.
وی ابراز امیدواری کرد تا یکی دو روز آینده مشکل بالا آمدن اطلاعات در شعب موسسه کاسپین حل و فصل شود.

بیشتر بخوانید :  لزوم بازگشت ارز حاصل از صادرات به چرخه اقتصاد

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااخبار روز گمرکاسکریلکس 2015انتقال پول به کارت تجارتاولین همایش ایمنی در حمل و نقل هواییترخیص خودرو از گمرک سلفچگانترخیص کار گمرک چیستترخیص کار گمرک سهلانترخیص کالا از جلفاترخیص کالاهای صادراتیترخیص موقت کالاچگونه به چین صادرات کنیمحساب اسکریلحساب پی پال بیزینسحمل بار در زنجانحمل نقل دریاییحواله اسکریلخريد اينترنتي ديوان حافظخرید ابزار آلات صنعتیخرید اینترنتی ذغال برقیخرید اینترنتی لباس بارداری مانی نیخرید اینترنتی نکسوس 6خرید تجهیزات فیزیوتراپیخرید چینی در بانهخرید خط تولید برنج مصنوعیخرید دلار در محلخرید کارت تماس خارج از کشورخرید گوشی از سایت های خارجیخرید گوشی موبایل از خارج کشورسایت ای بی ایشرکت حمل ونقل دریایی سیناصادرات غیر نفتی عربستانصادرات قطرصادرات هندوانه به دبیصرافی احمد ضیا دانشجوفروش خط تولید ذوب اهنق مت شمش وارداتقوانین واردات خودرو اشخاص حقیقیقیمت حمل کالا از چین به ایرانگمرک رجاییگمرک س وبگمرک میرجاوهنحوه ارسال پول به کانادانحوه صادرات زعفران به چیننرخ حمل بار جاده ایواردات تایوانواردات حکومتیواردات خودرو 3500واردات زن چینی به ایرانواردات قطعات موبایل از چینواردات گوشی از دبی

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها