خانه‌های خالی و چشم‎انداز بازار مسکن

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]


تراز: رییس سازمان نظام مهندسی کشور با اشاره به اینکه تعداد زیادی خانه خالی در کشور وجود دارد، گفت: بالای ۷۰ درصد از متقاضیان این واحد‌ها افرادی هستند که خدمات ویژه‌ای دریافت نمی‌کنند.

به گزارش تراز ، فرج اله رجبی رییس سازمان نظام مهندسی کشور، با اشاره به اینکه باید از طریق بانک مسکن بین متقاضیان، تولیدکنندگان و خریداران ارتباط برقرار کنیم، گفت: با مدیریت صحیح و سیستم‌های حمایتی می توان بازار مسکن را بهبود بخشید.
 
وی با اشاره به اینکه تعداد زیادی خانه خالی در کشور وجود دارد، افزود: بالای ۷۰ درصد از متقاضیان این واحدها افرادی هستند که خدمات ویژه‌ای دریافت نمی‌کنند.
 
رجبی درخصوص اولویت دولت دوازدهم برای انتخاب وزیر، داشتن برنامه‌ای منسجم برای رونق بازار مسکن است، گفت: وزیر راه وشهرسازی دولت جدید باید برنامه‌ای برای بهبود بازار مسکن داشته باشد تا گره بیکاری در این بخش ریشه کن شود.
 
رییس سازمان نظام مهندسی کشور یاد آور شد: در حال حاضر بازار مسکن به ویژه در بخش اجاره به تناسب مناطق، با افزایش ۱۰ تا ۲۰ درصدی  روبرو شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران


اخبار تراز خبرگزاری اقتصاد ایران بازارمالی fatf

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x