[ad_1]

به گزارش تراز ،«وزیری با ۲۱ مشاور» تیتر یکی از مطالب صفحه یک روزنامه آفتاب یزد در کنارعکسی از محمد شریعتمداری است. گزارشی که با توصیف دنیای کارمندان و مدیران آغاز می‌شود و درباره دنیای مدیران می‌نویسد: «مهم نیست که آنها در چه جناح و دولتی مدیر بوده‌اند، دو قانون نانوشته بر جهان آنها حکومت می‌کند؛ اول آنکه هرگز برکنار نمی‌شوند، دوم آنکه منافع آنها تحت هر شرایطی محفوظ خواهد ماند.»
  آفتاب یزد سپس از موج انتقادات به همین دوران چند ماهه وزارت شریعتمداری می‌گوید: « تضعیف نظارت بر قیمت‌ها و ایجاد موجی از گرانی در ماه‌های اخیر از جمله علل اصلی این انتقادات است. اختلال در واردات برخی کالاهای اساسی و صدور مجوز صادرات برخی کالاها که در داخل به آنها نیاز اساسی وجود دارد همچون سنگ آهن، از جمله موارد منفی کارنامه وزارت شریعتمداری است. به رغم گرانی تخم مرغ متأسفانه برخی مرغداری‌های ساکن استان‌های مرزی کماکان به صادرات آن ادامه دادند، افزایش نرخ فولاد، عدم تخصیص ارز به کاغذ و قطع یکباره واردات آن و با ایجاد تشنج در بازار نوشت افزار و جراید، شکست طرح تعیین قیمت در مقصد، بستن سایت ثبت سفارش خودرو و اوج گیری مشکوک قیمت آن در داخل تا سقف میلیون‌ها تومان و بسیاری مثال‌های دیگر به صورت زنجیره‌ای روی هم اثر متقابل گذاشتند. اینها بخشی از کارنامه این وزارتخانه و مدیران آن است… » و سپس از روی دیگر سکه می‌نویسد: « روی دیگر سکه وضع مدیران این وزارتخانه است که به رغم صراحت قانون عدم به کارگیری بازنشستگان، برخی مدیران آن عملاً بازنشسته یا چند شغله هستند. مورد بسیار جالب تر آن است که شریعتمداری ۲۱ مشاور دارد! … بر چه اساس و استدلالی در این شرایط وزیر صنعت ۲۱ نفر از مدیران و دوستانش را به عنوان مشاور استخدام کرده است؟ چه مزایا و حقوق احتمالی بابت این مشاوره‌ها نصیب این افراد می‌شود؟»

بیشتر بخوانید :  رکورد فرونشست زمین را شکستیم آب هم از آب تکان نخورد

 

 

 

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها