حضور ایرانی‌ها در بزرگترین نمایشگاه صنایع غذایی آسیا

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

هیات تجاری از ایران جهت حضور در نمایشگاه صنایع غذایی، چای و گیاهان دارویی به عنوان بزرگترین نمایشگاه صنایع غذایی آسیا اعزام می‌شوند.

به گزارش ایسنا، بزرگ ‌ترین نمایشگاه صنایع غذایی، چای، گیاهان دارویی که همزمان با دو نمایشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی و لوازم لوکس خانگی آسیا در هنگ کنگ برگزار می‌شود، برای بیست و هشتمین بار برپا شده و به عنوان بزرگ ترین نمایشگاه صنایع غذایی در آسیا به شمار می‌آید.

کالاهای به نمایش درآمده در این نمایشگاه شامل نان و فرآورده‌های آن، نوشیدنی‌ها، بیسکوییت و شیرینی‌جات، غذاهای منجمد، انواع کنسرو، غذاهای آماده و نیمه آماده، لبنیات، میوه، سبزیجات، غذاهای ارگانیک، خشکبار، آجیل، زعفران، برنج، پاستا، سس، غذاهای دریایی، چای، فرآورده‌های چای، شکر و قند می‌شود.

بیش از ۱۷۰۰ غرفه‌دار از ۸۰ کشور دنیا در این نمایشگاه حضور دارند و بالغ بر ۴۰۰ هزار نفر از آن بازدید خواهند کرد که در مساحتی معادل پنج هکتار مربع برگزار می‌شود.

این نمایشگاه از ۲۶ الی ۳۰ مرداد ماه سال جاری در هنگ کنگ برگزار خواهد شد و با مجوزهای به دست آمده هیات تجاری از ایران جهت حضور در آن شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x