[ad_1]

روابط عمومی گروه تجاری ققنوس: بانک پارسیان در هشتمین همایش و نمایشگاه تخصصی سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت با عنوان انقلاب (بلاک چین) میزبان شرکت کنندگان خواهد بود و به عنوان یکی از حامیان این همایش، در نمایشگاه جانبی به ارایه آخرین دستاوردهای خود در حوزه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت می‌پردازد.

به گزارش خبرگزاری روابط عمومی گروه تجاری ققنوس ، کارشناسان بانک پارسیان در غرفه شماره ۱۹ واقع در طبقه همکف مرکز همایش های برج میلاد توانمندی‌ها و دستاوردهای خود را در معرض دید علاقه‌مندان قرار می دهند.
شایان ذکر است؛ بانک پارسیان در نمایشگاه امسال، ۲ محصول جدید و مهم خود با عنوان “رمز پویا” و “میز هوشمند” در صنعت بانکداری و پرداخت الکترونیک را نیز معرفی می‌کند. مشتریان گرامی می توانند از تاریخ ۱۳ بهمن ماه از محصول نوین بانک پارسیان تحت عنوان ” رمز پویا ” بهره مند شوند.
هشتمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت در روزهای ۹ و۱۰ بهمن ماه ۹۷ در مرکز همایش های برج میلاد، با حضور بانک ها و موسسات مالی و اعتباری و شرکت هایی که در زمینـه ارائه خدمات بانکی فعالیت دارند، در حال برگزاری است.
شایان توجه است، برای حضور و بازدید از این نمایشگاه، داشتن کارت ورود به همایش الزامی است. 

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها