[ad_1]

روابط عمومی گروه تجاری ققنوس– فاطمه اکبرخانی؛ احمد کیمیایی اسدی در گفت‌و گو با خبرنگار روابط عمومی گروه تجاری ققنوساظهار کرد: کسانی  که شفافیت اتاق بازرگانی را زیر سوال می‌برند باید با ارائه دلیل این کار را کنند و صرف این که رقبای انتخاباتی ما اعلام کنند، گروه “ائتلاف برای فردا” عملکرد خوبی نداشته و ریزش اعضای آن دلیل خاصی دارد، بی‌منطق است.

وی ادامه داد: دوستان ما در گروه‌های دیگر به امید دوره قبل که از ۴۰عضو منتخب اتاق، ۳۶نفر از گروه “ائتلاف برای فردا بودن” به نوعی فرار رو به جلو دارند.

اسدی اعلام کرد: برای اعلام گروه‌بندی‌ها دیر نشده و گروه “ائتلاف برای فردا” به زودی اسامی خود را برای دوره جدید اعلام خواهد کرد اما قبول داریم که امسال، تحت تاثیر فضای اقتصادی کشور انتخابات اتاق بازرگانی سرد‌تر از دوره‌های قبل در حال پیش‌روی است البته در هفته‌های آتی تنور انتخاباتی داغ‌تر خواهد شد اما کاندیدا فعلا چراغ خاموش حرکت می‌کنند.

این فعال اقتصادی با اشاره به انصراف برخی از افراد کلیدی اتاق بازرگانی تصریح کرد: علت ریزش برخی از اعضای کلیدی این گروه نیز باز کردن عرصه برای جوانان بوده است اما این به معنی جدا شدن این افراد از اتاق و ائتلاف نیست و بسیاری از اعضای قدیمی و با تجربه ائتلاف کنار کشیدند تا جای خود را به جوان‌ترها بدهند زیرا نمی‌توانیم یک پوسته‌ای دور خودمان بپیچیم و تا ابد همان  ۴۰نفر قبلی باقی بمانیم.

اسدی همچنین درباره شایعاتی که در خصوص کارت‌های عضویت اتاق تهران به وجود آمده، توضیح داد: کارت‌های عضویت باید یک سال و یک روز قبل از انتخابات صادر شده باشد و اگر فرض را بر این بگیریم که این اقدام در اتاق تهران صرفا برای انتخابات انجام شده است، چرا همان یکسال پیش کسی اعتراض نکرده است؟

بیشتر بخوانید :  تجمع سپرده گذاران معترض موسسه آرمان در برخی شعب/ پای دو تعاونی و دو موسسه مالی در میان است/ نشست شورای تامین برای پیشگیری از بروز تنش

بد اخلاقی‌های انتخاباتی رخ داده است

این فعال اقتصادی با بیان این که بد اخلاقی‌های انتخابات در فضای اتاق‌ها ایجاد شده است، افزود: موازنه رای‌های تهران با کارت عضویت به هم نخواهد خورد اما در اتاق‌های استانی به دلیل این که تعداد رای و کارت عضویت کم است، تاثیرگذار خواهد بود.

او ادامه داد: در اتاق‌های استانی یک عضو با ۱۵۰ رای وارد اتاق ایران می‌شود اما اتاق تهران ۱۴هزار عضو دارد و کف رای هزار رای است و کسی نمی‌تواند با صدور ۱۰۰کارت عضویت رای را برای خود بخرد.

اسدی همچنین در خصوص نتیجه انتخابات گفت: برخی تصور می‌کنند در این دوره نیز ائتلاف برای فردا برنده انتخابات خواهد شد اما صراحتا اعلام می‌کنم که نتیجه انتخابات از قبل مشخص نیست و هر گروهی بیشتر تلاش کند موفق خواهد بود.

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها