[ad_1]

به گزارش روابط عمومی گروه تجاری ققنوس به نقل از روابط‌عمومی بانک سامان، مرتضی حسینی‌نژاد مدیر بازاریابی و توسعه محصول ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: دور جدید قرعه‌کشی وین‌کارت براساس تقاضای مشتریان، با تغییرات قابل توجهی ازجمله افزایش تعداد و مبلغ جوایز قرعه‌کشی برگزار می‌شود.

حسینی‌نژاد افزود: در این دوره تعداد جوایز از ۲۵۱ به ۴۴۴ جایزه و مبلغ آن نیز به ۱۲ میلیارد ریال افزایش یافته است. همچنین با توجه به اینکه قرعه‌کشی به صورت سه ماه یک‌بار برگزار می‌شود، شانس و فرصت جمع‌آوری امتیاز برای دارندگان وین‌کارت افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: در دور جدید قرعه‌کشی وین‌کارت، در هر فصل ۴ جایزه یک میلیارد ریالی، ۴۰ جایزه ۱۰۰ میلیون ریالی و ۴۰۰ جایزه ۱۰ میلیون ریالی به قید قرعه اهدا می‌شود.

مدیر بازاریابی و توسعه محصول بانک سامان درباره چگونگی شرکت افراد در قرعه‌کشی تاکید کرد: وین‌کارت، یک کارت بانکی است که به‌وسیله آن امکان انجام هریک از فعالیت‌های مالی روزانه از جمله خریدهای روزانه، خرید شارژ، پرداخت قبض و انتقال وجه و… وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: از ویژگی‌های وین‌کارت این است که مشتریان علاوه بر شانس شرکت در قرعه‌کشی هر فصل با کسب حداقل ۱۰۰ امتیاز، در صورت تمایل بابت سپرده خود سود هم دریافت کنند.

حسینی‌نژاد گفت: دارندگان سپرده وین برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص این سپرده می‌توانند به صفحه سپرده وین در وب‌سایت بانک سامان مراجعه کنند یا در تمام ساعت‌های شبانه‌روز با مرکز سامان ارتباط به شماره ۶۴۲۲-۰۲۱ تماس بگیرند.

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها