[ad_1]

به گزارش خبرگزاری روابط عمومی گروه تجاری ققنوس ،۲۴ دی‌ماه سال‌جاری، مراسم اهدای ۲۰ (بیست) کمک هزینه خرید واحد مسکونی هر یک به ارزش ۱ (یک) میلیارد ریال، ۱۵۰ (یک‌صد و پنجاه) دستگاه خودروی سواری پژو پارس سال، ۲۰۰ (دویست) کمک هزینه خرید صنایع دستی ۵ (پنج) میلیون ریالی و سایر جوایز نقدی و غیرنقدی با حضور تعدادی از مشتریان، اعضای هیأت مدیره و جمعی از مدیران و کارکنان بانک آینده برگزار و برندگان خیراندیش تهرانی، جوایز خود را دریافت کردند.

اضافه می‌نماید؛ برندگان خیّر شهرستانی، ظرف روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه، ۲۵ و ۲۶ دی¬ماه جاری، در شهرهای مشهد، شیراز، اصفهان و اهواز، جوائز خود را جداگانه دریافت خواهند نمود.

شایان ذکر است؛ طرح افتتاح حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک آینده تا پایان شهریورماه سال‌جاری ادامه داشت و بیش از ۱/۱۰۰/۰۰۰ (یک میلیون و یک‌صد هزار) نفر از هم‌وطنان عزیز در آن مشارکت کردند.

یـادآوری می‌کند؛ حساب‌های قرض‌الحـسنه پـس‌انداز موجود، در صورت حفظ و افزایـش موجودی خود، تا پایان شهریورماه ۱۳۹۸، در قرعـه‌کشی سال بعد بانک آینده نیز، شرکت داده می‌شوند.

گفتنی است؛ به‌زودی، اطلاعات و جزئیات پنجمین دوره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک آینده نیز، به اطلاع هم‌وطنان گرامی خواهد رسید. هم‌چنین، میزان امتیازات متعلقه به صاحبان حساب‌ها بر اساس میزان موجودی و زمان ماندگاری حساب در بانک، محاسبه خواهد شد.

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها