[ad_1]

روابط عمومی گروه تجاری ققنوس: در پایان معاملات روز جمعه، پس از انتشار گزارش قدرتمند مشاغل و اظهارات رییس بانک مرکزی آمریکا، جرومی پاول در مورد انعطاف‌پذیر بودن بانک مرکزی در مورد افزایش نرخ بهره، وال‌استریت جهش کرد.

به گزارش خبرگزاری روابط عمومی گروه تجاری ققنوس به نقل از رویترز، در پایان معاملات روز جمعه، پس از انتشار گزارش قدرتمند مشاغل و اظهارات رییس بانک مرکزی آمریکا، جرومی پاول در مورد انعطاف‌پذیر بودن بانک مرکزی در مورد افزایش نرخ بهره، وال‌استریت جهش کرد.

هر ۳ شاخص مهم وال‌استریت بیش از هر آن‌چه را که در سقوط سنگین پنج‌شنبه از دست داده بودند به دست آوردند و بیش از ۳ درصد جهش کردند. همچنین شاخص‌های سهام، در پایان این هفته پرنوسان، که اولین هفته معاملاتی ۲۰۱۹ بود، به سود هفتگی دست یافتند.

سهام تکنولوژی پیشتاز رشد سهام بودند و ۴.۳ درصد جهش کردند. این درحالیست که دیروز، بخش تکنولوژی بدترین روز خود در ۷ سال گذشته را ثبت کرده بودند.

گزارش اشتغال آمریکا در ماه دسامبر، روز جمعه منتشر شد و نشان داد اقتصاد آمریکا در ماه دسامبر ۳۱۲۰۰۰ شغل ایجاد کرده است که بسیار فراتر از ۱۷۷۰۰۰ شغلی بود که طبق پیش‌بینی‌ها قرار بود اضافه شود.

جرومی پاول، رییس فدرال‌رزرو هم جمعه شب در بیاناتی که بازارها را به شدت تقویت کرد، گفت که بانک مرکزی نسبت به ریسک‌هایی که سرمایه ‌گذاران را تهدید می‌کند حساس است و در سیاست‌گذاری افزایش نرخ بهره خود هم با انعطاف‌پذیری بیشتری عمل خواهد کرد.

رابرت پاولیک، استراتژیست ارشد سرمایه‌گذاری در اسلیت‌استون‌ولس در نیویورک، می‌گوید: وقتی شما چنین گزارش مشاغل قدرتمندی در اختیار دارید و رییس فدرال‌رزرو می‌گوید که صبور و انعطاف‌پذیر است، این احساس در بازارها به وجود می‌آید که ما در مسیر درستی حرکت می‌کنیم.

بیشتر بخوانید :  پیامد بخشنامه ارزی بانک مرکزی توقف صادرات است

همچنین اخبار ادامه مذاکرات تجاری چین و آمریکا، که از سوی وزارت تجارت چین اعلام شد، باعث شد تا رشد بازارها تقویت شود.

میانگین صنعتی داوجونز ۷۱۰ واحد یا ۳.۱۳ درصد جهش کرد و به ۲۳۳۹۶.۹ واحد رسید. جهش بلند ۷۸.۰۶ واحدی یا ۳.۱۹ درصدی اس‌اندپی۵۰۰، این شاخص را به ۲۵۲۵.۹۵ واحد رساند. شاخص کامپوزیت نزدک موفق شد ۲۶۸.۴۸ واحد یا ۴.۱۵ درصد جهش کند و در ۶۷۳۱.۹۹ واحد به کار خود پایان دهد.

سهام اپل هم پس از ۲ روز متوالی سقوط سنگین، امروز ۳.۹ درصد جهش کرد.

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها