جزییات نحوه انتقال متقاضیان مسکن مهر پردیس به پرند و هشتگرد

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

  • [ad_1]

    حبیب الله طاهرخانی شامگاه پنجشنبه در حاشیه نشست متقاضیان مسکن مهر شهر پردیس به خبرنگاران اظهار داشت: متقاضیانی که به علت کمبود آورده از فهرست اسامی مسکن مهر حذف شده اند در صورت تمایل و با حفظ امتیاز و اولویت به پرند و هشتگرد منتقل می‌شوند.
    وی ادامه داد: حدود یک هزار واحد از مجموعه مسکن مهر پرند و هشتگرد برای متقاضیان حذف شده مسکن مهر پردیس کنار گذاشته شده است.
    این مسئول با اشاره به دلیل حذف متقاضیان گفت: حذف شدگان کسانی هستند که به تعهدات مالی خود در زمان تعیین شده عمل نکردند.
    طاهرخانی افزود: این افراد با توجه به مکاتبات و اطلاع رسانی شرکت عمران واریزی‌های خود را در موعد مقرر تکمیل نکردند و برای آنان در سایر نقاط استان تهران مانند پرند و هشتگرد واحد آماده تحویل داریم.
    معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه با اشاره به وضعیت پروژه های مسکن مهر پرند و هشتگرد افزود: این پروژه ها پیشرفت و موقعیت مناسب تری نسبت به مسکن مهر شهر پردیس دارند و عموما آماده تحویل هستند.
    به گفته وی در پرند و هشتگرد تاکنون ۶۹ هزار و ۸۱۵ واحد افتتاح شده و از ۲۵ هزار واحد باقی مانده نیز پنج هزار و ۱۶۱ واحد در دهه فجر آماده افتتاح است.
    معاون وزیر شهرسازی افزود: درصورت تامین قیر از سوی دولت این تعداد می‌تواند به ۱۳ هزار واحد افزایش یابد.
    به گفته وی از ۹۶ هزار واحد مسکن مهر پرند تا کنون ۸۳ هزار واحد تکمیل شده است.
    طاهرخانی عنوان کرد: ساخت بوستان بزرگ مشاهیر با ۳۲ هکتار مساحت و ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی، ۳۴ مدرسه، پنج کلانتری، چهار واحد درمانی، ۱۰ مسجد و ۸۴ فضای سبز در پرند از جمله پروژه‌های زیرساختی شهر جدید پرند است.
    مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید همچنین با اشاره به دلایل تاخیر در تحویل مسکن مهر پردیس خاطر نشان کرد: افزایش قیمت موتور آسانسورهای وارداتی مجتمع های ۱۰ طبقه، بوستر پمپ و پکیج، شیرآلات،اتصالات، کمبود عرضه اقلام مورد نیاز در بازار داخلی در تحویل واحدهای آماده افتتاح مشکل ایجاد کرده است.
    طاهرخانی با تشریح تدابیر صورت گرفته برای تکمیل تجهیزات این پروژه عنوان کرد: هماهنگی در سطح وزراتخانه‌ها بخصوص وزارت صنعت، معدن و تجارت به منظور تامین کالاها یا اخذ مجوز واردات برای واحدهای افتتاح شده یا در حال افتتاح انجام شده در دست اقدام است.ومعاون وزیر راه و شهرسازی افزود: شرایط خاص پردیس هزینه آماده سازی را افزایش داده و ما نمی‌توانیم این هزینه را به متقاضیان تحمیل کنیم.
    وی گفت: افزایش آورده متقاصیان پروژه را غیر اقتصادی می‌کند و بر اساس تدبیر اتخاذ شده از منابع داخلی شرکت و منابع عمومی دولت در قالب اسناد خزانه تزریق اعتبار می کنیم تا در سال ۹۸ بهره برداری های گسترده ای در پردیس داشته باشیم.
    طاهرخانی‌ اظهارداشت: در کل کشور برای ساخت ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار واحد مسکن مهر برنامه ریزی شده بود و از این تعداد حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار واحد تحویل داده شده است.
    وی با بیان اینکه حدود ۲۰۰ هزار واحد نیز تکمیل شده و در انتظار خدمات است افزود: برای ۲۰۰ هزار واحد دیگر در بخش تامین زیر ساخت و خدمات ابنیه هم اقداماتی باید صورت گیرد و ۱۰۰ هزار واحد در مناطق مختلف کشور که متقاضی ندارند به نهادهای حمایتی واگذار می‌شوند.
    این مسئول با اشاره به بودجه مورد نیاز برای تکمیل پروژه ها تصریح کرد: مقرر شد حدود ۱۱ هزار میلیارد تومان بودجه از محل یارانه های بخش دولتی، تهاتر اراضی، منابع داخلی شرکت عمران شهرهای جدید و سازمان ملی زمین و مسکن برای تکمیل نهایی پروژه مسکن مهر تامین شود.
    شهرستان پردیس که در شرق پایتخت واقع شده است براساس آمار سال ۹۵ حدود ۱۷۰ هزار نفر جمعیت دارد و براساس پیش بینی درصورت تکمیل فازهای مسکن مهر جمعیت آن به حدود ۶۰۰ هزار نفر خواهد رسید.
    تهرام/۹۴۴۱/ ۱۰۰۸

    انتهای پیام /*

    [ad_2]

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نظرات کاربران

    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها
    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x