[ad_1]

پیشنهاداتی مبنی بر تبدیل پاساژ پلاسکو به پارک مطرح شده است که البته رییس اتاق اصناف تهران تاکید دارد این پیشنهادها رد شده است.

علی فاضلی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص اینکه با وجود وعده‌های او مبنی بر قطعی بودن بازسازی پلاسکو اکنون چنین پیشنهاداتی مطرح می‌شود، اظهار کرد: بنیاد مستضعفان مکلف شده که ساخت پلاسکو و حقوق کسبه را در دستور کار قرار دهد و مورد توجه داشته باشد.

وی ادامه داد: اکنون هم در ساخت مجدد پلاسکو شک نکنید. این مکان حتما بازسازی شده و تحویل افراد داده می‌شود، اما صحبت این است که حتی اگر یک درصد سیاست کشور بر آن باشد که این پاساژ ساخته نشده و مثلا به جای آن پارکی به منظور قدردانی از شهدای آتش‌نشان ایجاد شود نیز حق و حقوق مالکان پلاسکو با دقت مورد توجه قرار خواهد گرفت.

رییس اتاق اصناف همچنین عنوان کرد: صحبت‌های مسوولان بنیاد مستضعفان و رییس آن مبنی بر آن است که حتما بازسازی این پاساژ دنبال خواهد شد و پلاسکو تحویل داده می‌شود. اکنون نیز اگر این فرآیند کمی به طول انجامیده به دلیل آن است که با ابتدای سال جدید تغییر دولت و تغییر شورای شهر همزمان شده است.

فاضلی در ادامه در پاسخ به این سوال ایسنا که آیا به عنوان نماینده اصناف این وعده را می‌دهد که با جدیت پیگیر حقوق کسبه پلاسکو باشد، اظهار کرد: همان طور که اشاره کردم اصلا بحث تبدیل این پاساژ به پارک مطرح نیست و این موضوع در حد یک پیشنهاد بود که رفع شد. اکنون نیز تاکید داریم باید پیگیر تمام حقوق حقه اصناف باشیم و شکی نیست که تا لحظه آخر این پیگیری‌ها را انجام خواهیم داد.

بیشتر بخوانید :  بازار ته‌لنجی در اختیار گمرک است/ مناطق آزاد سهمی در قاچاق ندارند

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااستخدام در مراکز حمل و نقل هوایی در تبریزاکانت پی پال کرک شدهاموزش خرید از Amazonانتقال پول به عراقانتقال پول به کارت شتاببانک صادرات 93بیت کوین در فیس بوکپست سریع هواییپی پال تحریمتبدیل دلار پی پال به ریالتجهیزات شبکه های توزیعترخیصیه و قبض انبارحمل بار از تهران به بندرعباسحمل صحیح بار pdfحمل و نقل ایرانحمل و نقل پاکحمل و نقل ظریف بارخرید اینترنتی جوراب ساق بلند زنانهخرید اینترنتی زیورآلاتخرید تجهیزات خشکشوییخرید خط تولید تیرچهرهگیری مرسوله پستی از طریق پیام کوتاهسایت آمازون تبلتسایت خرید و فروش امازونسایت وب مانی ایرانسریعترین پستشرکت حمل و نقل آذر ظریفشرکت حمل ونقل بین المللی صنایعصادرات شعبه 707صرافی شرفی لندنطریقه خرید دلارطریقه واردات خودروعواقب کارت بازرگانیفرستادن پول به روسیهفروش خط تولید زغال قالبیقوانین گمرکی ترکیهکارت بازرگانی اتاق بازرگانیگمرك چابهارگمرك قمگمرک خوزستانمقاله حمل و نقل هوایینحوه ترخیص کالا از گمرک بوشهرنرخ حواله دلار به کانادانرخ حواله دلار و یورو امروزواردات از چین به ایرانواردات تجهیزات آتش نشانیواردات خودرو جیپواردات خودرو دانشجوواردات زن از چینوب مانی دلار

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها