[ad_1]

رئیس پژوهشکده ملی گل و گیاهان زینتی ایران گفت: علی‌رغم مواهب خدادادی و پتانسیل بالای کشور در حوزه گل و گیاهان زینتی، جایگاه کنونی ما در این حوزه خوب نیست.

به گزارش ایسنا، محمدرضا شفیعی در حاشیه نمایشگاه گل و گیاهان زینتی و دارویی شهرستان خرم‌دره، اظهار کرد: گل و گیاهان زینتی از حوزه‌هایی است که کشور ما به لحاظ دارا بودن خاک مناسب و تنوع آب و هوایی از پتانسیل‌های خوبی در این حوزه برخوردار است.

وی با تاکید بر ضرورت حمایت مسئولان از تولید گیاهان دارویی و زینتی در کشور، بیان کرد: حمایت از این حوزه می‌تواند منجر به افزایش تولید و ایجاد اشتغال در کشور شود.

این مسئول با تاکید بر اینکه جایگاه کنونی ما در عرصه گل‌ و گیاهان زینتی در کشور جایگاه خوبی نیست، تصریح کرد: علی‌رغم مواهب خدادادی و پتانسیل بالای کشور در حوزه گل و گیاهان زینتی، در کشور ما به این حوزه کمتر پرداخته شده است.

وی از خرم‌دره به‌عنوان یکی از شهرستان‌های مستعد استان زنجان در حوزه گل و گیاه زینتی نام برد و افزود: این شهرستان به علت دارا بودن آب و هوای خوب می‌تواند در حوزه تولید انواع گل و گیاه پیازی موفق عمل کند و پوشش مناسبی برای تولید این نوع گیاهان و صادرات آن به داخل و خارج از کشور باشد.

شفیعی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شهرستان خرم‌دره دارای آب و هوای خنک است می‌توان از فضای باز برای پرورش این قبیل گیاهان استفاده کرد.

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااتاق بازرگاني مشهداتصال به پی پالانتقال پول به وبمانیبانک صادرات 616پاورپوینت حمل و نقل هواییپی پال ایرانیتجهیزات شبکه موتورولاترخیص گمرک هواییتمدید کارت بازرگانی زنجانثبت نام پی پالچگونگی ترخیص خودرو از گمرکچگونگی ترخیص کالا از گمرکحمل بار فردیسحمل و نقل بین المللی هواییحمل و نقل و پایانه های خراسان رضویخرید اینترنتی دخرید اینترنتی طلا و جواهرخرید اینترنتی غذای خرگوشخرید تجهیزات ذرت مکزیکیخرید چینی لمونژخرید خط تولید ماءالشعیرخرید دلار آمریکاخرید سیم کارت امریکاخرید کرم چین و چروکراهنمای خرید از سایت Ebayرهگیری مرسولات ایران خودروسکه و صرافی سرمایهشرکت حمل و نقل بین المللی زنجیرهشرکت حمل و نقل بین المللی گرگانصرافي یارانفروش تجهیزات طبیقوانین گمرکی قشمكارت بازرگاني هوشمندكارگو تركيشگمرک بندرعباسگمرک ثبت ناممستر کارت انگلستاننحوه ی خرید بسته اینترنتی ایرانسلنحوه ی دریافت مسترکارتنرخ حواله یوان به چیننمايندگي وب مانيهک وب مانیواردات تجهیزات پزشکیواردات تکنولوژی از چینواردات خط تولیدواردات خودرو فرزندان شهداواردات دام زندهواردات کالا از چینواردات کالا بدون ثبت سفارشوب مانی ایرانی

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها