[ad_1]

حسین نعمتی در جمع خبرنگاران در شهرستان نور در پاسخ به سوالی مبنی بر وجود آمارهایی از جابجایی بخشی از کالاهای قاچاق از طریق سیستم پستی ضمن تکذیب این مطلب اعلام کرد: نظارت بر کالای قاچاق برعهده دستگاه های نظارتی است اما در شرکت پست بستر برای جابه جایی کالاهای غیرمجاز و قاچاق فراهم نیست.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، وی با اشاره به اینکه شرکت پست از یک سال و نیم گذشته قرار شد طبق اساسنامه به عنوان شرکت حاکمیتی در وزارت ارتباطات باقی بماند و ۵ سال مهلت دارد که اگر مورد تایید بود اجرای این قانون ادامه یابد، ادامه داد: شرکت پست به عنوان شرکت حاکمیتی خدمات پایه را به شهروندان ارائه می دهد.

نعمتی با اعلام اینکه به زودی از دو اپراتور بخش خصوصی این شرکت رونمایی می شود که طی آن خدمات ارزان قیمت اما با کیفیت ارائه خواهد شد، تصریح کرد: پیش از این برون سپاری ها تنها در قبول و توزیع مرسولات بود اما امروز افزایش یافته و قبول، تجزیه و توزیع به سراسر کشور نیز در زمره خدمات خصوصی قرار گرفته است.

وی درباره گلایه مردم از بالا بودن قیمت و هزینه ارسال مرسولات گفت: نرخ ها با توجه به آنچه تصویب شده است اعمال می شود و تخفیفات ویژه ای نیز برای مشتریات قائل می شویم. سرویس ها از نازل ترین قیمت شروع می شود اما برخی سرویس ها دارای نرخ بالاتری است.

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها