[ad_1]

روابط عمومی گروه تجاری ققنوس: بررسی قیمت خودروها در بازار نشان از تداوم روند کاهشی قیمت ها دارد.

به گزارش خبرگزاری روابط عمومی گروه تجاری ققنوس ، روند آرام بازار خودرو همزمان با روزهای بدون تنش بازار ارز ادامه دارد و نگاهی به قیمت ها نشان می دهد که بیشتر خودروها شاهد ریزش قیمت بوده و تنها خودرویی که امروز افزایش ۵۰۰ هزار تومانی قیمت را تجربه کرده چانگان بوده به طوری که این خودرو در حال حاضر ۱۲۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله شده است.
پراید ۱۱۱ و ۱۳۱ نیز به ترتیب با کاهش ۳۰۰ و ۷۰۰ هزار تومانی قیمت به ۳۷ میلیون و ۷۰۰ و ۳۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسید. تیبا نیز کاهش ۲۰۰ هزار تومانی  قیمت را تجربه کرد و ۳۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان خرید و فروش شد. مدل دوگانه سوز این خودرو نیز به همین میزان کاهش به ۴۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید.
محصولات ایران خودرو نیز همانند سایپا با کاهش قیمت ها روبرو بود و بیشترین کاهش قیمت به سمند سورن ELX توربو و پژو ۳۰۱ با دو میلیون تومان اختصاص یافت به طوری که قیمت این خودروها به ترتیب به ۸۵ و ۱۶۳ میلیون تومان رسید.
سمند سورن ELX ، دنا پلاس توربو ۴ ایربگ، پژو ۲۰۷ اتومات، پژو ۲۰۶ تیپ ۵، پژو ۲۰۰۸ و در نهایت تندر ۹۰E2 نیز هرکدام شاهد کاهش یک میلیون تومانی قیمت بودند به طوری که قیمت این خودروها به ترتیب به ۷۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ۱۲۲ میلیون تومان،۱۱۰ میلیون تومان، ۷۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ۲۲۵ میلیون تومان و در نهایت ۸۴ میلیون تومان رسید.
در همین حال دنا پلاس ۲ ایربگ نیز با کاهش ۵۰۰ هزار تومانی ۱۰۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و پژو پارس ELX نیز ۸۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان شد. پژو ۲۰۷ صندوق دار نیز با یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان کاهش ۱۱۸ میلیون تومان معامله شد.
بازار خودروهای مونتاژی نیز روزهای آرامی را سپری می کند و به دلیل نبود تقاضا قیمت این خودروها با ثبات همراه بوده است.
نگاهی به محصولات کرمان موتور نشان می دهد که قیمت جک S5 شاسی بلند محبوب این خودروسازی در حال حاضر ۲۰۲ میلیون تومان خرید و فروش می شود و S3 نیز به ۱۴۵ میلیون تومان رسیده است. هیوندای اکسنت ۱۸۷ و النترا نیز ۳۳۰ میلیون تومان خرید و فروش می شود. چری تیگو ۵ آپشنال ۱۹۸ میلیون تومان و تیگو ۷ نیز به ۲۵۵ میلیون تومان رسیده است. ام وی ام ۱۱۰  نیز ۴۹ میلیون تومان خرید و فروش می شود و ام وی ام ۳۱۵ نیز به ۹۰ میلیون تومان رسیده در همین حال ام وی ام X22 دنده ای اسپورت نیز ۱۲۰ میلیون تومان معامله می شود.

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها