ثبات قیمت خودروها در بازار آزاد

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

روابط عمومی گروه تجاری ققنوس: فعالان بازار خودرو معتقدند روند فعلی کاهش قیمت ها در بازار خودرو ادامه دارد و انتظار می رود که با روند فعلی، شاهد کاهش بیشتر قیمت ها در بازار باشیم.

به گزارش خبرگزاری روابط عمومی گروه تجاری ققنوس ،  بررسی روند قیمت ها در روز سه شنبه نشان از ثبات قیمت ها در بیشتر خودروها دارد و تغییرات انجام شده نیز همانند روزهای گذشته تنها در محدوده ۵۰۰ هزار تا یک میلیون تومان بوده است.
تنها خودرویی که در روز سه شنبه شاهد کاهش قیمت ۲ میلیون تومانی بوده پژو ۲۰۶ تیپ۲ است که با این کاهش قیمت به ۵۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است.
در همین حال پژو ۴۰۵ SLX و سمند LX دوگانه سوز نیز با یک میلیون تومان کاهش به ترتیب به ۵۵ و ۵۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده اند.
باقی خودروهای پرطرفدار نظیر پراید، تیبا، دنا پلاس نیز همانند روزهای گذشته بدون تغییر قیمت باقی ماندند.
فعالان بازار خودرو اعلام خبر اصلاح قیمت ها در هفته های آینده را در بازار بی تاثیر عنوان و در عین حال تاکید می کنند که بازار در انتظار کاهش بیشتر قیمت ها است چرا که هم اکنون قیمت خودروها در بازار غیر واقعی است و تا رسیدن به قیمت های کارخانه باید کاهش بیشتری بر قیمت خودروها اعمال شود.

[ad_2]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x