تکذیب مرغ ۱۰ هزار تومانی

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

به گزارش تراز ، مهدی یوسف خانی، رئیس اتحادیه فروشندگان مرغ و ماهی در گفتگو با رسانه‌ها از آخرین قیمت مرغ در بازار خبر داد و گفت: در روزهای گذشته قیمت مرغ به ۷۹۵۰ تومان هم رسید که با کاهش ۷۰۰ تومانی در دو روز گذشته  قیمت این کالا  ۷۲۰۰ تومان شده است.

وی در پاسخ به این که گفته می شود در برخی مناطق تهران قیمت مرغ به ۱۰ هزار تومان هم رسیده است، بیان داشت: امکان ندارد که مرغ با چنین قیمتی در سطح شهر عرضه شود و خبر ۱۰ هزار تومان شدن مرغ دروغ است. مسئول قیمت گذاری این کالا اتحادیه است که ما هم ۷۹۵۰ تومان را تعیین کرده ایم لذا هر گونه عرضه با قیمت بیش از این تخلف محرز بوده و قابل پیگیری است.

یوسف خانی در رابطه با روزهای آینده پیش بینی کرد: امیدواریم که هیچ گونه افزایش قیمتی در این چند روز باقی مانده به ماه رمضان نداشته باشیم زیرا وضعیت عرضه این کالا از کشتارگاه ها بهتر شده و از آن طرف امور پشتیبانی دام هم به مقدار قابل توجهی مرغ منجمد با قیمت مناسب توزیع کرده است، چنان چه برای ماه رمضان هم افزایشی وجود داشته باشد بازهم کمتر از ۸ هزار تومان و نهایتا تا ۷۵۰۰ تومان خواهد بود.

رئیس اتحادیه فروشندگان مرغ گفت: حتی اگر قیمت هم بالاتر رود نهایتا این افزایش قیمت تا دو روز اول ماه رمضان است و پس از آن قیمت دوباره پایین می آید.

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x