[ad_1]

به گزارش روابط عمومی گروه تجاری ققنوسبه نقل از مهر، هادی حق شناس درباره اینکه آیا انفجار تروریستی روز پنج شنبه منجر به نگرانی سرمایه گذاران بویژه سرمایه گذاران بندر چابهار نسبت به امنیت منطقه می شود، گفت: این انفجار تروریستی، صرفا ترقه بازی در مقابل مقر نیروی انتظامی بود و ارتباطی با بندر چابهار نداشت. در سیستان و بلوچستان قبلا هم چنین اتفاقاتی رخ داده بود و اولین بار نیست که یک حادثه مشابه اتفاق می افتد. کما اینکه سال گذشته هم در همین استان جاده را تعدادی از اشرار بسته بودند و سپاه با آنها برخورد کرد.

معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه در روز پنج شنبه گذشته چند پروژه معمولی افتتاح شد و این حادثه ارتباطی با این افتتاح ها نداشت، گفت: پروژه اصلی ما، بهره برداری از فاز اول طرح توسعه بندر شهید بهشتی با حضور رؤسای جمهور ایران و افغانستان و نخست وزیر هند بود که در روز افتتاح این پروژه، هیچ اتفاقی نیفتاد و همه شاهد امنیت بالای ایران بودند.

به گفته عضو هیئت عامل سازمان بنادر و دریانوردی، از نظر این سازمان، حادثه روز پنج شنبه حادثه مهمی نبود و این انفجار نه ارتباطی به توسعه بندر چابهار دارد و نه آینده این شهر و پروژه های زیرساختی سازمان بنادر و منطقه آزاد؛ سازمان بنادر با قدرت و قوت پروژه توسعه بندر چابهار را به پیش می برد.

روز پنج شنبه هفته گذشته (۱۵ آذر) عملیات اجرایی سه پروژه کوچک به ارزش سرمایه گذاری ۱۷۰ میلیارد تومان شامل احداث فرآورده های نفتی به روش B.O.T، انتقال نفت و گاز به بازارهای داخلی و خارجی و جمع آوری مواد زائد کشتی ها با هدف حفاظت از محیط زیست دریایی منطقه چابهار آغاز شد که با حادثه تروریستی این شهر همزمان شد.

بیشتر بخوانید :  سازمان بنادر: علی رغم میل باطنی به موضوع برگزاری نمایشگاه دریایی وارد شدیم- اخبار اقتصادی - اخبار تسنیم

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها