[ad_1]

روابط عمومی گروه تجاری ققنوس: وزیر انرژی روسیه گفت:‌ قصد ندارد تا پایان سال ۲۰۱۸ یا در کوتاه مدت تولید خود را به ۱۲ میلیون بشکه در روز برساند.

به گزارش خبرگزاری روابط عمومی گروه تجاری ققنوس  به نقل اویل پرایس، گرچه روسیه ماه گذشته به رکورد بالاترین میزان تولید نفت پس از فروپاشی شوروی سابق رسید، ولی قصد ندارد تا پایان سال ۲۰۱۸ یا در کوتاه مدت تولید خود را به ۱۲ میلیون بشکه در روز برساند، چون موافق با طرح های توسعه اقتصادی مسکو نیست .

تولید نفت روسیه در ماه سپتامبر به ۱۱.۳۶ میلیون بشکه در روز رسید که یک رکورد پس از فروپاشی شوروی سابق بود. اوپک ومتحدانش به رهبری روسیه در ماه ژوئن طی قراردادی تصمیم گرفتند توافق کاهش تولید نفت را کنار گذاشته و تولید را تا یک میلیون بشکه در روز افزایش دهند .

روسیه تا حالا کاهش ۳۰۰ هزار بشکه در روز خود را که بخشی از قرارداد اولیه بود کنار گذاشته و در ماه های اخیر به تولید خود اضافه کرده است .
الکساندر نواک، وزیر انرژی روسیه گفت تولید نفت روسیه در ماه جاری میلادی حدود ۱۵۰ هزار بشکه در روز بیشتر از اکتبر سال۲۰۱۶، آغاز معاهده کاهش تولید اوپک و متحدانش، بوده است .
در حال حاضر روسیه در حال تولید ۱۵۰ هزار بشکه در روز بیشتر از اکتبر سال ۲۰۱۶ است، بنابراین در کل، این کشور تولید خود را ۴۵۰ هزار بشکه در روز از ماه مه افزایش داده است .
نواک از پیش بینی تولید نفت روسیه در نوامبر پس از آغاز تحریم های آمریکا علیه ایران خودداری کرد و تاکید کرد روسیه اوضاع را بررسی و طبق شرایط بازار برنامه‌ریزی می‌کند .

بیشتر بخوانید :  بهزاد پناهي مديرعامل شرکت سايپايدك شد

کشورهای عضو اوپک و غیر عضو آن سعی دارند به افزایش تولید یک میلیون بشکه در روز، طبق قرارداد ماه ژوئن برسند. عربستان سعودی بیشترین بشکه های اضافی را وارد بازار کرده و تولید خود را در ماه سپتامبر در مقایسه با ماه مه ۵۲۴ هزار بشکه در روز افزایش داده است. هرچند، تولید نفت ایران در ماه سپتامبر نسبت به ماه مه ۳۷۶ هزار بشکه کاهش داشته است، ونزوئلا ۱۸۹ هزار بشکه تولید خود را کم کرده و آنگولا از ماه مه تا سپتامبر ۱۷ هزار بشکه کمتر تولید کرده است .
کل افزایش تولید شرکای غیر اوپک عضو قرارداد ماه ژوئن، ۲۹۶ هزار بشکه در روز از ماه مه بوده است. روسیه حدود ۳۸۹ هزار بشکه در روز تولید را افزایش داده است ولی بخشی از آن با کاهش تولید قزاقستان، مکزیک و مالزی جبران شد .

 

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها