[ad_1]

براساس هدف‌گذاری صورت گرفته در سال ۱۴۰۰ تولید خودروهای تجاری به ۶۰ هزار دستگاه افزایش می‌یابد.

به گزارش ایسنا، وزارت صنعت، معدن و تجارت اخیرا ویرایش دوم “برنامه راهبردی وزارت صنعت، معدن و تجارت” را منتشر کرد که در آن راهبردهای این وزارتخانه برای توسعه بخش صنعت کشور پیش‌بینی شده است. بخشی از برنامه راهبردی این وزارتخانه در حوزه صنایع مربوط به “برنامه راهبردی صنعت خودرو” است.

در برنامه راهبردی صنعت خودرو راهکارهایی در زمینه توسعه و گسترش کمی و کیفی صنعت خودرو و قطعه ایران در حوزه‌های مختلف پیش‌بینی شده که از جمله آن رشد حدودا سه برابری تولید خودروهای تجاری در سال ۱۴۰۰ است.

در این زمینه در برنامه راهبردی صنعت خودرو پیش‌بینی شده که در سال ۱۴۰۰ تیراژ تولید خودروهای تجاری شامل انواع مینی‌بوس، اتوبوس، کامیونت، کامیون و کشنده به ۶۰ هزار دستگاه افزایش یابد.

این هدف‌گذاری در حالی است که با اجرایی شدن برجام و رفع تحریم‌ها تولید و مونتاژ برندهای معتبر جهانی در حوزه خودروهای تجاری از سوی خودروسازان داخلی مجددا از سر گرفته شده است.

در این زمینه شرکتهایی همچون بنز، ولوو و هیوندای به ایران بازگشته و همکاری خود را در زمینه تولید خودروهای تجاری با شرکای ایرانی از سر گرفته‌اند.

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هابانک صادرات آ اس پپرستو ترخیص تهرانپست اکسپرس کرمانپیشخوان کارت بازرگانیتجهیزات شبکه فولترخیص کار گمرک فرودگاه امامترخیص یکسرهترخیصکار مرز خسرویحمل بار در زنجانحمل و نقل بین المللی بندرعباسحمل و نقل پرسحمل و نقل ماشین با قطارحمل و نقل هوایی از چینخدمات حمل هواییخرید ابزار تعمیر موبایلخرید ابزار های جاسوسیخرید از علی بابا در ایرانخرید اینترنتی حلقهخرید اینترنتی رنده 18 کارهخرید اینترنتی ضبط پایونیرخرید اینترنتی طراحی ناخنخرید اینترنتی یراق آلات چرمخرید تبلت amazon kindle fire hdx 8.9خرید تجهیزات قهوهخرید دلار اسکریلخرید دلار پرفکتخرید لوازم از خارجرهگیری شماره مرسولهروال ترخیص کالاستاد ترخیص خودرو منطقه 3شارژ وب مانیشرکت تجهیزات شبکه های کامپیوتریصادرات انار به ژاپنصادرات پای مرغ به چینصرافی ثانیهفروش خط تولید چیپس سیب زمینیقانون گمرکی جدیدکارت بازرگانی رشته فعالیتکارگو سهندکارگو هندگمرک امانات پستیگمرک گناوهمجوز حمل دریاییمزدا 6 وارداتینحوه خرید خودرو از خارجواردات ابزار پزشکیواردات خودرو از المانواردات خودرو از دبی به ایرانواردات خودرو دانشجوییواردات یراق آلات از چین

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها