[ad_1]

براساس هدف‌گذاری صورت گرفته از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت تیراژ تولید خودروهای تجاری تا پایان امسال باید به ۴۰ هزار دستگاه افزایش یابد.

به گزارش ایسنا، وزارت صنعت، معدن و تجارت اخیرا ویرایش دوم “برنامه راهبردی وزارت صنعت، معدن و تجارت” را منتشر کرد که در آن راهبردهای این وزارتخانه برای توسعه بخش صنعت کشور پیش‌بینی شده است. بخشی از برنامه راهبردی این وزارتخانه در حوزه صنایع مربوط به “برنامه راهبردی صنعت خودرو” است.

در برنامه راهبردی صنعت خودرو راهکارهایی در زمینه توسعه و گسترش کمی و کیفی صنعت خودرو و قطعه ایران در حوزه‌های مختلف پیش‌بینی شده که از جمله آن افزایش تولید خودروهای تجاری از سوی خودروسازان داخلی است.

در این زمینه در این سند پیش‌بینی شده که تا پایان امسال تیراژ تولید خودروهای تجاری شامل خودروهای حمل و نقل عمومی بار و مسافر باید به ۴۰ هزار دستگاه افزایش یابد.

این هدف‌گذاری در حالی است که تیراژ تولید خودروهای تجاری در سال ۱۳۹۴ بالغ بر ۱۱ هزار دستگاه بوده است.

در سه ماهه نخست امسال نیز تولید خودروهای تجاری با رشد قابل توجهی همراه بوده است.

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااتاق بازرگاني مشهداسکریلکس آلبومهاانتقال پول به بانک ملیانتقال پول به عربستانبیت کوین انجمنپست اکسپرس Fedexپست سریع داخلیتبدیل پی پال به ریالتجهیزات شبکه تسترترخیص قطعیتعرفه واردات خودرو صفر شدچگونگی خرید دلار دولتیحمل بار از آمریکا به ایرانحمل بار با هواپیماحمل بار حکیمیهحمل و نقل ایران پیامحمل و نقل فجر جهادحمل و نقل هوایی از چینحمل و نقل هوایی در جهانخرید از آمازون با گیفت کارتخرید از فروشگاه amazonخرید اینترنتی 3تارخرید اینترنتی گلیمخرید بلیط خارج از کشورخرید تجهیزات صدابرداری فیلمخرید گوشی اپل از آمریکاسایتهای بیت کوین رایگانشرکت خدمات بار هوایی اتصالات راه ابریشمصادرات جنوب افريقياصادرات چایظرفیت حمل بار تریلیعکس اسکریلکسفروش خط تولید شیلنگقوانین جدید گمرکیقوانین گمرک سال 93قوانین گمرکی ارمنستانقوانین و مقررات حمل و نقل هواییقیمت حمل و نقل هواییقیمت حواله یورو در بازارگمرک امام خمینی فرودگاهگمرک بندر انزلیگمرک زابلمستر کارت هک شدههزینه ترخیص خودرو وارداتیواردات خودرو 2500واردات خودرو 2500 به بالاواردات خودرو جلفاواردات صادرات آلمانواردات و صادرات خودرووب مانی شرق

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها